Новите български маневрени локомотиви за столичния "Метрополитен" вече са готови.
Жп заводът в Русе публикува снимки от заводските проби на машините MDD 3-11 и 3-12, които произведе за софийската подземна железница.
Единият от локомотивите ще бъде експонат на изложението "ТрансТренд 2018", което ще се проведе във Висшето транспортно училище - Тодор Каблешков другата седмица.
На форума ще бъде представен и акумулаторния локомотив ES1000, а от "Експрес Сервиз" обещават да разяснят на всеки заинтересован цялостната концепция на компанията за ефективни и екологични жп маневри.
Локомотиви ES1000 преди време си поръчаха дори и Литовските държавни железници. Машините на батерия са изключително икономични и разходът за гориво при тях е от порядъка на 2-3 лева на ден. Допълнителен бонус е, че от тях нафта не може да се точи.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
16193
3
20.04 2018 в 00:28
12308
2
19.04 2018 в 08:51
Естествено, че не е.Такива неща не съществуват според някои авторитети по темата, пък кои сме ние, та да оспорваме?
-------------------------------
"Допълнителен бонус е, че от тях нафта не може да се точи."
Някои биха казали, че това не е бонус, а сериозен недостатък.Хранителната верига, образувала се около източването на нафта от локомотивите не би допуснала някой да застраши съществуването ѝ.
8753
1
19.04 2018 в 07:19
Последни коментари
GB
Доц. Кунчев: Не е нужно бременните да се ваксинират срещу коклюш
GB
Стотици кандидати за българско гражданство от Русия са подали фалшиви документи
Constanza
СРС освободи Димитър Стоянов от ареста
БотоксПутю
Йончева прие номинацията за евродепутат от ДПС
Johnny B Goode
Кънчо Стойчев: За ДПС е изключително постижение да привлече Елена Йончева
БотоксПутю
СРС освободи Димитър Стоянов от ареста
Bad Horse
За Деня на победата: Без шествие на 'Безсмъртния полк' и без чествания в редица градове на Русия