Новите български маневрени локомотиви за столичния "Метрополитен" вече са готови.
Жп заводът в Русе публикува снимки от заводските проби на машините MDD 3-11 и 3-12, които произведе за софийската подземна железница.
Единият от локомотивите ще бъде експонат на изложението "ТрансТренд 2018", което ще се проведе във Висшето транспортно училище - Тодор Каблешков другата седмица.
На форума ще бъде представен и акумулаторния локомотив ES1000, а от "Експрес Сервиз" обещават да разяснят на всеки заинтересован цялостната концепция на компанията за ефективни и екологични жп маневри.
Локомотиви ES1000 преди време си поръчаха дори и Литовските държавни железници. Машините на батерия са изключително икономични и разходът за гориво при тях е от порядъка на 2-3 лева на ден. Допълнителен бонус е, че от тях нафта не може да се точи.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
16193
3
20.04 2018 в 00:28
12308
2
19.04 2018 в 08:51
Естествено, че не е.Такива неща не съществуват според някои авторитети по темата, пък кои сме ние, та да оспорваме?
-------------------------------
"Допълнителен бонус е, че от тях нафта не може да се точи."
Някои биха казали, че това не е бонус, а сериозен недостатък.Хранителната верига, образувала се около източването на нафта от локомотивите не би допуснала някой да застраши съществуването ѝ.
8753
1
19.04 2018 в 07:19
Последни коментари
Перничанка преби мъжа си, задържаха я за домашно насилие
Петков за имунитета на Бориславова: Мръсната машина удари трима от нас в рамките на седмица
Какво означават цветовете на българското знаме?
Прокуратурата иска имунитета на Лена Бориславова
Кремъл одобри критиките на Тръмп за украински удари с американско оръжие в тила на Русия
Токио въвежда четиридневна работна седмица за общинските служители
Прокуратурата иска имунитета на Лена Бориславова