Цистерна увисна от виадукт на „Хемус“, спасители извадиха шофьора от кабината (видео)

OFFNews Последна промяна на 13 август 2015 в 18:33 14199 15

Снимка bTV

Цистерна с гориво се е преобърнала между първия и втория тунел на магистрала „Хемус“, съобщи bTV.

Част от цистерната виси през моста и от нея тече гориво.

Цистерната се е движела от София в посока към Варна, но рязко сменила курса си, навлязла в насрещното платно и се преобърнала.

Предполага се, че причината за инцидента е спукана гума. 

Движението в двете посоки при 37 км на магистралата е спряно, посочват от Агенция „Пътна инфраструктура“.

Шофьорът на цистерната беше изваден от кабината около 20 часа. Той беше качен в линейка, след като престоя около два часа в кабината на возилото. 

„Жив съм, това е най-важното”, заяви мъжът, преди да го качат в линейката. 

Очаква се на мястото да пристигне кран, който да изтегли цистерната. Движението вероятно ще бъде блокирано още няколко часа. 

По-рано стана ясно, че на магистрала „Хемус“ в района на Ябланица са се запалили сухи треви. От МВР съобщиха, че движението по пътя София - Ябланица е временно спряно. 

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

14.08 2015 в 08:33

Чай че се сетих!Ти знаеш ли какво е балюстрада бе,чекиджио!?Хаххх,бати тъпака,ха ххххх!

14.08 2015 в 08:27

Стефчоо,педераст непоръбен...професионален шофьор съм от преди да се родиш!И преди да почнеш да даваш квалификации,се научи да пишеш свързано!!Били го учили...да онанира!Боклук;

14.08 2015 в 00:25

За Тишо:
И на мене не ми се мисли. По радиото чух че пратили военни химици, дано имат нещо азот, или въгледвуокис, да я надуят.
Не съм карал газовоз - не ги знам, но май са с двойно дъно.
Ще са много работа и нерви. Единствения келепир е, че ще добият опит за сложна работа. За това им завиждам, понеже сам такова като тая нощ дето ги чака, не съм правил.

13.08 2015 в 23:55

Не бе педал4о, не разбрах. Нищо друго, освен че ти си виждал камион само в холивудско кино.
И че даже не подозираш, че тия пущини гърмят и през зимата, и тогава е много по-лошо. Завиващите колела - най-често по плацовете на складовете, ама ти и за това не си чувал:))
На тебе много пъти ли ти се е случвало да ти гръмне предна на влекача, та ръсиш мъдрост? На равно, на баир? Направо, в завой? На скорост, в маневра? Клоун.
На мене три пъти, и с пълен, и с празен. Да са живи и здрави старите камионджии, които овреме ме бяха подучвали.

Гръмнала - и гръмнала, на всеки се случва. На който не е - или малко е карал, или е от богата кантора, та кара само с нови гуми. После диването се е пищисало, и е скочило на спирачките, иначе нямаше да прелети пет ленти и да скъса две балюстради. Или е пуснало кучката, то все тая, или по-лошо. Понеже не е знаело че трябва внимателно да додаде газ, додето придържа волана. Как ще спира после зависи от какво има под колелата и какво зад гърба, ама това после. Първата работа е да не отлети настрани, и тоя не я е успял.
Всеки ден по света се пръскат неимоверно повече предни гуми, отколкото камиони катастрофират. Което значи че пвечето шофьори на камиони просто знаят какво да правят в такъв случай. Това е най-обикновенно професионално умение, щом си вадиш хляба на пътя.

Макар че и ти си го вадиш там, ама просто като си събуваш гащите на банкета, а?:)))

13.08 2015 в 23:20

Сичкото шофьор се е събрало,барабар с разбирачи с вишо убързование!Алоо,разбирачитее!!Като гръмне предна гума на камион,в тая жега,кабината подскача половин метър и дърпа рязко настрани!При движение с 90-100 км,ще удържиш камиона на върба!Разбра ли бе Стефчоо??Ти качвал ли си се някога на камион?Аман от дървени философи!А човека нека си е жив и здрав!

13.08 2015 в 23:18

Абе прав е Стефан.

Едно време като ни учеха да караме камьони, освен да познаваш технически камьона ни учеха и как ра реагираме в критични ситуации. А обучението беше 6 месеца, от сутрин до вечер. А сега имам чуството, че за да им дадат книжка трябва да знаят само от де се влиза в кабината...


Добре, че се е отървал, шофьора. Но на тези които ще местят тази бомба оттам не им завиждам.

13.08 2015 в 22:47

Що, ти не знаеш ли?
Както това се прави с тежък празен камион, а не както с гоУфа на баща ти. Щото пък с натоварен е другояче.
Само че това са знания от асфалта, километрите и тир паркингите, а не от истеричните писъци из "форумите", където за вярно/невярно минават плюсовите и минусите, натряскани през компютрите на родата на заинтересования трол.
Макар че стига да имаши осем класа образование, там накрая в учебника по физика го пише:) Просто е, само трябва да го знаеш. И първо да си шофьор, чак после да раздаваш акъли в интернета.

13.08 2015 в 22:31

До Стефан коментар 6 :Ей такива отворковци много ме дразнят ти през живота си не си се качвал на камион ,а иначе много ти знае устата,камиона се кара къде къде по трудно от шибаната ти бричка,да не говорим за габаритите ,гумите се помпат на 8,5,9 бара за разлика от бричката ти чието налягане на гумите е 2-2,5 бар,като добавиш че и ако собственика на фирмата е голяма скръндза да закупи нови куми на камиона ето ти предпоставка за гръмнала гума,.Я ми кажи философче ти как ще овладееш машината ако се случи на теб хайдеде,много по различно е когато ти се случи на теб всичко става за секунди,гърми гумата дърпа ти волана в ляво и си аут,какво може да направиш,всички тук сте все някакви професори.Говорим за гръм не за спукване,ако не ви ясно,ако не знаете как изглежда гръмнала гума на камион пишете в чичко гугъл(поне това го можете,компютърни плъхове такива)

13.08 2015 в 22:24

Първо седнете зад волана на подобна машина, пък после плюйте!

Нека ви видя при внезапно гръмване на гумата ,как ще реагирате и овладеете тази тежка машина.

13.08 2015 в 20:37

Шофьорът е спасен... Кажете едно "благодаря" на "тъпите пожарникари" поне!
 
X