Технологичната индустрия се подготвя за сезона на премиерите в края на годината и по всичко личи, че Huawei планира да разтърси пазара на носими устройства на предстоящото си събитие на 14 септември в Барселона, за което научаваме от официалния Instagram акаунт на компанията. Отново там виждаме, че очакваната продуктова премиера ще протече под надслова Fashion Forward. Той е поредното доказателство, че марката се фокусира върху изграждането на мост между модата и технологиите в навечерието на своята 10-годишнина от успешното й навлизане и оформяне на пазара на носими устройства.
Мнозина намекват, че можем да очакваме нови модели смарт часовници от компанията през следващото тримесечие, идващи с нови функции с потенциал да преобърнат индустрията. Освен продуктови премиери, Huawei дава индикации, че ще сподели цялостната си стратегия за пазара на носими устройства, на който от години е основен двигател.
Huawei вероятно е една от малкото компании, които са пионери в специфичната пазарна ниша между смарт часовниците и традиционни луксозни часовници. Моделите на компанията успешно сливат елементи и от двете в своите дизайни. Ярък пример за това позициониране е HUAWEI WATCH Ultimate, чиято премиера бе по-рано тази година, и предстоящите нови анонси дават силна заявка за нови интерпретации на тази философия, обединена под мотото „Fashion Forward”.
Ако се базираме на историята на премиерите на смарт часовници на Huawei, и сега можем да очакваме нови пробиви в ежедневното проследяване и грижа за здравето. Акцентът върху дизайна и иновациите по отношение на здравните функции са на път да революционизират начина, по който мислим за смарт часовниците като категория. По-прецизно проследяване на работата на сърцето, посредством машинно обучение, още по-богати и вдъхновяващи фитнес функции, анализ и съвети за подобряване на съня, специфични функции за здравето на дамите и още много функции са на път да превърнат смарт часовника в естествена, подразбираща се част от съвременния лайфстайл.
Huawei отбелязва 10 години на европейския пазар на носими устройства и сега всички погледи са обърнати към Барселона и датата 14 септември. Очаквме още веднъж да станем свидетели на поставянето на нови тенденции в срещата между модата и технологиите, затвърждаваща лидерството на бранда в тази съвременна сфера на технологии, мода и цялостен здравословен лайфстайл.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
user4eto
Сезонът на подаръците в сервиза на Huawei е открит с удължена кампания „Повече грижа за теб“ до 31 декември 2024
Джендо Джедев
Мелания Тръмп няма намерение да се мести в Белия дом
ob1
България получава първите осем изтребителя F-16 догодина
user4eto
Нарязаната с макетно ножче поиска насилникът да бъде пуснат на свобода