Горбачов: Крим принадлежи на Русия

Последна промяна на 08 юни 2014 в 15:57 7237 14

Михаил Горбачов

Снимка epochtimes.com.ua

Михаил Горбачов

Михаил Горбачов твърдо подкрепя присъединяването на Крим към Русия.

Това стана ясно от думите на последния президент на СССР, наричан "баща на перестройката" Михаил Горбачов в интервю за програмата „Вести в субботу” със Сергей Брилев, цитирано от ИТАР-ТАСС.

Горбачов заяви, че ако анексирането се е случило против волята на народа, то той би бил "един от тези, които биха били категорично против". Но, изтъкна той, такова е "настроението на народа". 

През 1954 г., когато е бил на 23 г., той е бил "категорично срещу" прехвърлянето на Крим в състава на Украйна.

Горбачов коментира и политиката на Запада.

Според него само германците са останали последователни в политиката си, докато Съединените американски щати са започнали да разрушават споразуменията, залегнали в основата на изграждането на един нов свят.

Попитан дали вярва, че е бил измамен от западните си партньори относно плановете им за Източна Европа, "бащата" на перестройката отговори, че както има "справедлива политика", така има и "измамна политика".

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

09.06 2014 в 10:27

По-скоро Крим принадлежи на Татарите, а те самите искат да живеят в Украйна. Референдум не се прави с предварително окупиране от военни и после да се тръби че това било демократично.

08.06 2014 в 23:00

Да, и в името на народа избиха милиони хора.
Мерзавец!

08.06 2014 в 23:00

Да, и в името на народа избиха милиони хора.
Мерзавец!

08.06 2014 в 23:00

Да, и в името на народа избиха милиони хора.
Мерзавец!

08.06 2014 в 19:16

Така е прав е! Не си представям как от сегашното положение от Киев назначават в Крим някой "нов заслужил" украйнски националист да им говори на украйнски да ги мъмри и да ги учи на родолюбие към Украйна :)))

08.06 2014 в 18:43

Искал е да каже, че Крим е принадлежал някога на Русия, но след 1954 г. принадлежи на Украйна.

08.06 2014 в 18:34

От 20-тина години им говоря на едни русофилчета,че Петнистия е голям идиот,ама ония..."А вий,..вий сте идиоти!"

08.06 2014 в 18:07

Ако Горбачов е бащата, коя ли е майката...????
То... таквоз... тъщата де....
Ехххх... властта поражда чувство за безсмъртност...
Освен всички други БЕЗ:
безнаказаност
безпощадност
безтолерантност
беззаконие
безродност
безсрамност
без
Браво, браво....
който не е "народа" - без
който не е с нас - без
без съд и присъда
Щот оня с "бравото" е казал.
Нищо ново под слънцето. И под луната.
"Разстрел. И след разстрела - червей.
Какво тук значи някаква си личност..."
Хай, наслука!

08.06 2014 в 17:49

Имперският манталитет на всички ръководители на Русия след 1917-та година е неизлечим и е просто ДИАГНОЗА, аГорби е самото потвърждение на това......... Нищо ново под слънцето /северноазиатското/!

08.06 2014 в 16:58

... занимават ни с пореден абсурд... субект Русия не съществува, но пък и принадлежи какво ли не... ай сиктир!

... хахахахахахахаха

... а на тоя, накакания от гълъбчето на мира, жириновски му гласи съдебен иск за разтурянето на сесесерето...

... хахахахахахахаха