От пресслужбата на омбудсмана информират, че тази година са постъпили над 12 500 жалби на граждани и организации за нарушени права.
Най-много оплаквания са регистрирани в сектор "Права на потребителите".
Повече от половината сигнализират за проблеми с електроснабдяването и предоставянето на ВиК услуги, най-често свързани с прекъсване на тока, режим на водата, липса на вода или несъразмерно високата ѝ цена за сметка на качеството.
Сериозен е и броят на жалбите срещу банки и най-вече срещу фирми за бързи кредити.
Социални права, социално осигуряване и обезщетения, трудови права, право на здравеопазване, право на образование продължават да са сред приоритетните казуси на вниманието на експертите на омбудсмана и през 2024 г., като жалбите по тези теми надхвърлят 2 800 броя за годината, посочват от пресслужбата на обществения защитник.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Раздялата - как да я преодолеем
Собственикът на конете, които причиниха катастрофата край Кюстендил, вече е обвиняем
Хондурас заплаши да затвори US базите, ако има депортация на мигранти
Собственикът на конете, които причиниха катастрофата край Кюстендил, вече е обвиняем