Борисов на инспекция с джипа: Скалите пак ще падат, но няма да е на пътя

Да видим след колко време ще откраднат "котешките очички", ядосва се премиерът

Последна промяна на 23 декември 2019 в 12:01 4892 5

Премиерът Бойко Борисов инспектира с джипа ремонта на третокласния път Михалково-Девин-Стойките за Смолян.  

Той вози зам.-министър Николай Нанков и двамата се възхищават на бетонните стени, изградени край пътя, и мрежите, спиращи срутищата, става ясно от публикация на Борисов във фейсбук. 

Джипът премина от Кричим до Михалково. Гледай, всичко хубаво е направено, асфалт, всичко. Скалите пак ще падат, ама няма да е на пътя, обяснява Борисов на Нанков. 

Виж коя дата сме днес и да видим колко време ще изкарат преди да им откраднат "котешките очички". Вечер това като се освети от фаровете става като самолетна писта. Обаче те спират и ги свалят. Не мога да си го обясня, коментира премиерът. 

„Изпращаме успешна година, с голям ръст на икономиката, стабилни финанси, с трайно повишение на доходите. От папата до Белия дом най-важните хора в света дадоха оценка за България, имаме етнически мир, а регионите са в растеж“, заяви министър-председателят, цитиран от пресцентъра на МС Бойко Борисов при инспекцията на ремонтираните над 36 км от третокласния път III-866 Кричим - Михалково – Смолян. Инвестицията в трасето е по ОП „Региони в растеж“ и е за над 52 млн. лв. 

Третокласният път е основна пътна връзка за жителите на Михалково, Кричим и Девин с град Смолян и к. к. „Пампорово“. Участъкът осигурява и бърз достъп до път І-8 Пазарджик - Пловдив. 

„Това е изключително важен пробив за Смолян, за бизнеса, за целия регион, за туризма. Беше дупка до дупка, нито беше укрепен. Всичко вече е с нови мантинели – 30 километра, с бетонни стени направено. Ето и мрежи – за да може да предпазват напролет, като дойдат срутищата“, отбеляза премиерът Борисов. Той изтъкна, че стотици хиляди тонове скална маса е била изнесена и след това е била изградена мащабната подпорна стена. 

Премиерът Бойко Борисов посочи, че строително-ремонти дейности по участъка приключват за по-малко от 8 месеца. По думите му преди това е имало изключително тесни трасета, по които не е могло да се завива. А в момента и пешеходците се движат спокойно, заради разширения и направени тротоари.

Министър-председателят Бойко Борисов добави, че догодина по това време ще има още един пробив за Гърция – към ГКПП Рудозем-Ксанти, което ще е от изключителна полза за бизнеса и туризма в региона.

Премиерът Борисов каза още, че правителството е насочило вниманието си към Родопите, Северна България и Северозапада, за да се гарантира развитието им. „Трябва да браним работниците като зениците на очите си, защото те дават Брутния вътрешен продукт“, подчерта премиерът Борисов по време на инспекцията на един от най-живописните пътища у нас.

Участъкът, на който Борисов направи оглед, е разделен на два лота - 22 и 23. Лот 22 започва от кръстовището за стената на яз. „Цанков камък“ при Михалково и преминава покрай язовир „Въча“ . Този участък е с дължина 21,1 км. Той вече е с нова пътна настилка, подобрено отводняване, нова маркировка, пътни знаци и ограничителни системи. Ремонтиран е и мостът над река Чурековска в село Михалково. По проекта са изградени 10 подпорни стени с различна височина от 2 до 6 метра. По трасето са монтирани високоякостни мрежи за предотвратяване свличането на камъни и земни маси. 

В лот 23 е участъкът от изхода на Кричим до яз. „Въча“ . И в този участък са изградени подпорни и укрепителни стени с различна височина, укрепени са откосите с високоякостни мрежи. В този участък са ремонтирани 4 големи мостови съоръжения и тунела „Кричим”, с дължина 130 м. Тунел „Кричим“ е изграден през 1963 г., като от тогава досега не беше ремонтиран. Съоръжението е с нова хидроизолационна и дренажна система, нова пътна настилка, тротоари, енергоефективна осветителна система и др.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

1005

5

Двама "Бушмени" единият завършил география,а другият
пожарникар.Първият се изявява,като най-големият специалист по "Пътища",защото няма пътни инженери .а
другият чул недочул,разбрал недоразбрал отваря очите на
първия и на другите прости при безкрайните си инспекции!!

4009

4

случайно прочетох

23.12 2019 в 14:17

Борисов защо не стане шофьор в НСО?Ще си кара по цял ден, ще плещи глупотевини и няма да ни пречи много....

884

3

ЛАФЪРДИЕВ

23.12 2019 в 13:18

А та той за срутищата откога говореше, че и са УЖ бореше.. Я до припомним Боко ПЪРВИ -
"Едно теле или агне има свойството да расте и ако не се изнесе навреме в определените килограми и норми, след това става крава, бик или овен и тогава тези хора няма какво да ги правят. Това не е нещо, което да изчака във времето.“, изригна Бойко Борисов с поредния си „екзактен бисер“. „Здраве да е, другото ще се оправи – СВЛАЧИЩА, СРУТИЩА…“, подметна преди това. Имаме премиер като слънце, от всичко отбира – това здравеопазване, енергетика, банки, да не говорим за пожарната и МВР, удари експерта по „цели полупроводници“ Т.Ж."
Е липсва ни сега Лили Талпата с ЧЕТИРИ крака изтипосана пред срутищата.. Ама кво да са прай..

1410

2

bobacko

23.12 2019 в 12:46

Абе тоя сикаджия не обеща ли оня ден, в отговор на Президента и във връзка с НСО, че ще се качи на колело ? То па колелета, които да го издържат май няма произведени. Мутра под прикритие

910

1

Georgi Gracata

23.12 2019 в 12:36

И химическите тоалетни крадем г-н премиер за какво ли?Да ви припомня един виц от Татово време:Художници трябвало да отразят мизерията-французина нарисувал човек ослабнал като скелет,германеца деца се бият за парче хляб,а българи едно дупе хванало пажина.Такива сме ние едни си бият задника да не ядът,а други крсдът котешки очи да го осветят.