Quantcast

Ремонтът на линията на трамвай 7 ще продължи чак до 28 юни

OFFNews Последна промяна на 09 юни 2014 в 19:32 6346 4

След ремонта по линия 7 ще пътуват най-новите мотриси.

Ремонтът на релсите и кабелната мрежа по лонията на тамвай 7 в София ще бъде удължен до 28 юни, съобщиха от Столичната община.

Ремонтът трябваше да приключи до днес, но заради проливните дъждове работата се забави. 

Оствата в сила и въведените промени в движението на градския транспорт заради ремонта:

Трамваен транспорт:
- трамвайна линия № 7 се замества от временна автобусна линия № 7- ТМ
- маршрутът на трамвайна линия № 1 се удължава от централна жп гара през транспортен подлез „Надежда” до метростанция „Хан Кубрат” двупосочно.
Временната автобусна линия № 7-тм ще се движи с маршрут: от НДК (кръстовище бул. „България” - бул. „Черни връх”), бул. „Пенчо Славейков”, бул. „Витоша” и по бул. „България” до автомобилния подлез при ул. „Българска легия” двупосочно.
Начална спирка на линията е от „бул. Черни връх” за автобусни линии №№ 72 и 604 в посока бул. „България”.

Автобусите ще спират:
- на всички автобусни спирки по маршрута;
- на трамвайната спирка „бул. Пенчо Славейков” в посока ж.к. „Борово”;
- разкрива се двупосочна спирка ж.к.”Бокар” на кръстовището на бул. „България” – ул.„Борис Димовски”. На спирката ще спират и автобусите от линия № 64;
- на временна двупосочна спирка ж.к.”Мотописта” в района на трамвайната спирка;
- на временна двупосочна спирка на бул. „Пенчо Славейков” непосредствено след десния завой от бул. „България” в посока НДК спирката се разкрива за връзка с трамвайна линия № 1, която се движи по маршрута на закритата трамвайна линия № 7 до метростанция „Хан Кубрат”;
- на временна двупосочна спирка в автомобилния подлез.
За осигуряване на необходимата превозна възможност по бул. „България” се увеличава броя на колите по автобусна линия № 64.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

10.06 2014 в 20:53

Да, бе, заради валежите... Колкото пъти мина оттам, (а аз живея наблизо) все работи само бай Иван (помните вица, нали?)

10.06 2014 в 00:16

Ремонта тече под прозорците на офиса в който работя. Рядко малоумна организация на обекта. Дъжда няма нищо общо със забавянето. Нямаше нещо, което да не го свършиха поне по два пъти. Да не говорим колко материал прахосаха.

Започнаха с демонтажа на старата мрежа, релси и стълбове. По едно време изляха нови стъпки за новите стълбове. След това по някаква причина решиха да удълбочават изкопа и изкъртиха новоизлятите стъпки.

Трамбоваха основата с валяк, насипаха чакъл, валираха го. След това почнаха да копаят нови стъпки за стълбовете и разни шахти и траншеи. Ново засипване, ново трамбоване.

Донасипаха чакъл. След това почнаха да копаят чакъла по края за да сложат бордюри. Сложиха бордюрите. Донасипаха още чакъл, положиха траверсите и релсите.

През цялтото време се пазеше живия плет, който обгражда трасето. Това забавяше всяка операция. Е в един момент някой реши да маха живия плет. Минаха и го изкорениха чрез изскубване с фадрома и булдозер. С това разместиха бордюрите. Сега при почти перфектно положен чакъл се наложи пак да се редят бордюрите.

В монета се "кичат" разни неща по вече изправените стълбове с помощта на вишка. Същите можеше да се монтират по стълбовете докато бяха на земята и след това да се изправят, ама акъл!

Междувременно една голяма част от новия чакъл се озова в тревната площ и сега се изгребва от там. Естествено одоскубвайки оцелялата зеленина.

Рядко малоумна организация!

09.06 2014 в 21:09

Offnews, като имате толкова остра нужда от редактор , пишете един имейл, поне правописни грешки мога да поправям... уважавам ви, но понякога ме разочаровате просто

09.06 2014 в 21:03

Да бе, заради валежите :D Като човек, който всеки ден пътува по тая линия и гледа от офиса си какво се случва по нея, знам много добре, че причината за забавянето не е в дъжда. Просто откакто са почнали, работниците работят горе-долу по 4 часа на ден. Плюс това някои работят, други си лежат по машините.

Може пък да съм невежа по тия въпроси и да не знам нещо за строителния процес, но като цяло и с просто око се вижда, че работата тече изключително бавно и лежерно. Ако някой може да ми обясни защо така - ще му приема обяснението, стига да е добро.