Хотелът с израелските туристки в Слънчев бряг: Искаха да ги настаним по-рано, първи проявиха агресия

OFFNews 13 юли 2019 в 09:23 40203 7

Туристките, срещу които хотелиер от Слънчев бряг прояви агресия и предизвика остра реакция и у нас и в Израел, първи са започнали саморазправата, твърдят от хотела.

Според представител на хотела скандалът започнал, защото двете израелки пристигнали в 11 ч и настояли да бъдат настанени веднага, а редът е това да става след 14 ч. Стигнало до словесен и физически сблъсък.

„Гостите пристигат в 11 ч., и искат да се настанят. Политиката на този хотел е настаняването да е в 14 ч. Те са били многократно и учтиво помолени да изчакат, за да може стаята да бъде почистена и подготвена. След това започват вербална и невербална агресия спрямо рецепционистите. Правят жесток скандал във фоайето. Представете си, че сте много ядосани заради тази ситуация. Ако искате да ритнете някого, няма да го направите от три метра. Това е интерпретация, която създава напрежение. Погледнете от другата страна и вижте нещата такива, каквито са, защото българският туризъм страда имено от това. Интерпретации на дребни проблеми, които се превръщат в скандали”, коментира адвокатът на хотела Димитър Москоянев пред Нова телевизия.

"Обяснихме, че това е частен въпрос, в който са замесени три страни – туристите, хотелът и туроператорът. Нашият съвет е да се обърнат за помощ към адвокат и да говорят за възможностите за тяхната компенсация. Информацията, с която аз разполагам е, че са им дадени компенсации под формата на безплатни екскурзии”, заяви почетният консул на Израел Орлин Мандов.

„Не оправдавам реакцията на колегата хотелиер, но много често ни се налага да имаме контакт с агресивни туристи. Опитваме се да потушим всички такива негативни техни реакции, но от друга страна сме длъжни да защитим и хората, които работят за нас”, посочи на свой ред коментира председателят на Клуба на хотелиера в „Слънчев бряг” Диана Колчева.

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    За писането на коментар е необходима регистрация.
    Моля, регистрирайте се от TУК!
    Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

    23293

    7

    Стефан

    13.07 2019 в 19:34

    И сеа кво? Едни простаци срещу други простаци.
    А просто и двете страни да си признаят простащината, да се засрамят, и да изчезнат?
    Между другото, на мястото на ханджията аз щях да се държа неимоверно по-гадно. Извратено любезно. И реално унизително за "имащите право на всичко".

    11110

    6

    yoghurt

    13.07 2019 в 18:24

    Много се опростачихме, станахме бездуховни и пошли егоисти. Като кампанията за бебетата и тиганите, живота ни стана по-евтин от китайска пластмаса в магазин за 1 лев!

    8931

    5

    AnderXale

    13.07 2019 в 14:25

    „Не оправдавам реакцията на колегата хотелиер, но много често ни се налага да имаме контакт с агресивни туристи. Опитваме се да потушим всички такива негативни техни реакции, но от друга страна сме длъжни да защитим и хората, които работят за нас”, посочи на свой ред коментира председателят на Клуба на хотелиера в „Слънчев бряг” Диана Колчева. - На саморазправа ли ще я караме неуважаема г-жо Колчева? Иначе санкционираме чужди държави и си прекратихме енергийните проекти, които щеше да вливат милиони годишно, на база принципи и демокрация, а тук всеки ще си прави каквото иска. Всички видяхме на видеоклипа кой беше агресивния, кой се ОПИТВАШЕ да раздава шутове и кой се държеше арогантно. Когато искаш да кажеш на клиент, че трябва да напусне територията на хотела, не му се казва "Аре" с ръкомахане, все едно е овца. А ако е агресивен се вика охрана или полиция. НЕ СЕ РАЗДАВАТ ШУТОВЕ!!!! България би трябвало да е правова държава със съд и отговорни институции... Но уви!

    11671

    4

    безпартийна

    13.07 2019 в 13:18

    Манталитет на мутрата. Каквато и да е истината, ритник по клиент не се вписва в нормалната хотелиерска практика. Ако клиентът (който винаги има право), е агресивен, има телефон и полиция. Саморазправа на собственик с клиент е недопустима.

    13510

    3

    Mayya

    13.07 2019 в 13:03

    Каквито е да са фактите по спора за стаите е абсолютно недопустимо да се ритат ХОРА. Няма значение дали управителят е прав или не - не може да прибягва до физическа саморазправа. Ако имаше пистолет какво - щеше да стреля ли, както се случва по пътищата. А, ако срещу него беше двуметров бабаит, а не беше жена, независимо от коя държава, пак ли щеше да хвърля къчове? Колкото до мащабите на инцидента - малките камъчета обръщат колата.

    11178

    2

    Крушата

    13.07 2019 в 11:17

    Е да, какви са тези "трудови навици от 80-те"! Когато туриста те ритне по едната буза трябва по бързо да обръщаш другата! Че иначе ще се разминаш с мизерната си СЕЗОННА заплата.

    15914

    1

    поп Дръвчо

    13.07 2019 в 09:44

    Оправдаваш се, Батка, не оправдаваш - посегнал си да ритнеш клиент. В гръб. Това че си нефелен и не си успял е съвсем дребна утеха. Радвай се, че кифлата е забравила какво са я учили в Цахал.

    Страдал българският туризъм от "интерпретации на дребни проблеми" - как па гръцкия или турския туризъм не страдат от такива работи? Хем и едната, и другата страна си имат в момента свои си трудности, които ние нямаме.

    Не, пич, българският туризъм страда от ЕДРИ проблеми - пълна липса на визия, хилави и проядени от корупция съсловни организации, късогледи инвеститори от 90-те години, трудови навици от 80-те, инфраструктура от 70-те и тн, и тн.

    Стигнете до дребните проблеми и ще говорим пак.
     
    X

    Тодор Живков - герой в италиански филм за Берлингуер