• Продажбите на eMAG Marketplace търговците в платформата eMAG.bg са се увеличили с над 13% през първите девет месеца на 2023 г. спрямо същия период на миналата година;
• Трансграничната програма на eMAG за продажби стартира за българските търговци на платформата, като към момента дава положителни резултати, показвайки голям потенциал за международно развитие;
• Награди на стойност 42 000 лв. за шампионите на eMAG Marketplace.
Инвестициите в технологии и програми, направени в подкрепа на предприемачите за развитието на екосистемата на eMAG Marketplace, са увеличили продажбите на търговците на платформата с повече от 13% през първите девет месеца на 2023 г. в сравнение със същия период на миналата година. За същото време офертите на продукти, предлагани от търговци в eMAG Marketplace, са се увеличили с 3,77 милиона, или със 166% повече от миналата година. Така клиентите вече имат на свое разположение над 6 милиона продукта, продавани на eMAG Marketplace. Това са част от изводите на четвъртото издание на ежегодното събитие Sellers’ Day (Деня на търговците) на eMAG, посветено на близо 9 500 предприемачи, които развиват своя бизнес на eMAG Marketplace в България.
През изминалата година eMAG продължи да предоставя на Marketplace търговците иновативни технологии, платформа и инфраструктура, които им помагат да увеличат присъствието си в региона и да предлагат по-голям брой продукти. Стартираха и специални програми като тази за трансгранични продажби и еднаквата такса за доставка до шкафчета на easybox. Днес броят на предприемачите, предлагащи продукти на платформата eMAG, достига 53 000 в целия регион.
„В непрекъснато променящия се пазар, в който електронната търговия все още расте с ускорени темпове, ние се стремим да предоставим на търговците на eMAG Marketplace правилните инструменти, за да сме сигурни, че имат възможно най-много възможности за развитие за бизнеса им, както и да растем и да се развиваме заедно. Всичко това, както и достъп до население от над 35 милиона жители в България, Румъния и Унгария“, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.
Награди за шампиони на електронната търговия от eMAG
В рамките на събитието Sellers’ Day, eMAG даде награди за маркетингови активности на платформата на обща стойност 42 000 лв. на търговци, които са отбелязали забележителни резултати през последната година, в следните категории:
• Шампион Ангажираност – Tishev Company
• Шампион Стратегия на кампания – Dom Kola Hobi
• Шампион Реклама – Keteles
• Шампион Трансгранично сътрудничество – VDB Metal
• Шампион Растеж – vidaXL
• Шампион Дейност за пример - Smartphosis
• Шампион Разширяване на продуктовата гама – IDEALSTORE
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)