Нетинфо, част от Нова Броудкастинг Груп, официално придоби 51% от сайта за онлайн пазаруване Grabo.bg и 51% от Trendo.bg -онлайн магазин с подбрани модни колекции.
Това е следващата стъпка в партньорските отношения между двете компании, след като през октомври 2014 г. Нетинфо придоби по 25% от Grabo.bg и Trendo.bg, съобщават от компанията.
Като част от сделката Нетинфо придоби и мажоритарния дял в Opoznai.bg – най-големия каталог за туристически локации в България, част от Grabo.bg.
За по-малко от година и половина, след първоначалното придобиване на дялове, бизнесът на Grabo.bg и Trendo.bg отчита много добри резултати и ръст на приходите от над 50%.
Дигиталното портфолио на медийната група достига до над 80% от онлайн потребителите в България, а чрез сайтовете и мултимедийни платформи рекламодателите могат да достигнат до 1 милион реални потребители само за 24 часа.
„С тази стъпка ние заявяваме своите амбиции за развитие в т.нар. сегмент маркетплейс. Вярваме, че най-голяма полза от това ще имат потребителите, а рекламодателите на Нетинфо ще получат още по-прецизно таргетиране на своите реклами“, коментира Христо Христов, изпълнителен директор на Нетинфо.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
04.02 2016 в 16:44
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
Тръмп избра продуцента на неговото реалити ''Стажантът'' за специален пратеник в Англия
Орбан: Унгарската компания MOL иска да купи рафинерията на ''Лукойл'' в Бургас
Вълна от опити за палежи залива Русия
Орбан: Унгарската компания MOL иска да купи рафинерията на ''Лукойл'' в Бургас
Банско откри ски сезона с Марк Жирардели и Михаел Валхофер (СНИМКИ)