Кои големи вериги магазини продължават да работят и при какви условия

След ударното пазаруване на 13 и 14 март ситуацията се нормализира, отчита Сдружението за модерна търговия

Последна промяна на 16 март 2020 в 13:08 11098 1

Снимка Pixabay

Продължаваме да работим с нормален капацитет, макар и с адаптирано работно време, за да обезпечим максимално както обслужването на клиентите, така и заповедите на институциите във връзка с въведеното извънредно положение в страната.

Това се казва в изявление на Сдружението за модерна търговия, разпространено днес.

"Съгласно заповедта на министъра на здравеопазването от 13 март 2020 г., през следващите дни магазините за бързооборотни и дрогерийни стоки на BILLA, dm, Kaufland, Lidl, Metro Cash&Carry, Mr. Bricolage, ProMarket и T MARKET ще продължат да работят с нормален капацитет и адаптирано работно време, за да обезпечат максимално както обслужването на клиентите, така и изпълнението на заповедите на институциите", се казва в него.

Оттам отчитат, че след ударното пазаруване на 13-и и 14.03. от 15-и досега клиентският поток намалява, ситуацията се нормализира и хората се обслужват спокойно и без забавяне.

"Наличностите от стоки са достатъчни, като дори и някой артикул да бъде изчерпан, той се доставя отново до магазините максимално бързо. Нашите логистични вериги работят с пълния си капацитет, складовете ни са заредени с хранителни и нехранителни продукти, включително стоки от първа необходимост и хигиенни препарати, и доставките към магазините се извършват без прекъсване и почивка", уверяват от веригите.

В координация с Националния оперативен щаб се въвежда временен ред за пазаруване в търговските обекти в България. За улеснение на клиентите във всички магазини ще бъдат поставени инструкции за реда на влизане, пазаруване и напускане на обекта.

На повечето места редът включва пропускане на определен брой клиенти и изчакване на останалите на опашка навън след излизането на предишната група.

Съгласно инструкциите на Министерство на здравеопазването, в магазините се прилагат засилени дезинфекционни мерки и се спазват най-стриктни хигиенни правила предвид създалата се ситуация.

От сдружението се обръщат към клиентите си с думите:

"Уважаеми клиенти,

Всички ние сме загрижени в създадената ситуация. Бихме искали да Ви уверим, че правим всичко необходимо, за да доставяме без прекъсване и да обслужваме без забавяне в нашите магазини, за да осигурим на Вас и Вашите семейства необходимите стоки, включително храни и продукти от първа необходимост. Бихме желали да изразим и огромната си благодарност към нашите колеги в търговските обекти и по веригата на доставки, които работят денонощно, за да бъдат магазините заредени.

Но имаме нужда и от вашето разбиране и съдействие!

Като национално отговорни компании членовете на СМТ работят в тясна координация с институциите, включително и Националния оперативен щаб, и координират временния ред за пазаруване в търговските обекти с тях. В този смисъл бихме искали да помолим всеки да бъде отговорен в начина си на пазаруване. Молим хората да спазват инструкциите в магазините и указанията на оторизираните лица и да проявяват спокойствие, търпение и уважение към другите – всеки ще бъде обслужен!

Само с общи усилия ще можем да се справим с предизвикателството и да направим всичко възможно, за да се погрижим за своите семейства, родители, приятели, колеги, за по-слабите и тези, които имат нужда от помощ.

Доброто обслужване и Вашата сигурност винаги ще бъдат наш приоритет!"

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови