Евродепутати от ГЕРБ на посещение в завод, който според Московски и БДЖ не съществува

Последна промяна на 02 февруари 2018 в 07:25 17888 2

Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски кара трети мандат на поста в третото правителство на Бойко Борисов, но това явно не се отразява особено на компетенциите му за жп сектора, за който отговаря.

В понеделник от БСП поискаха оставката на ръководството на БДЖ заради плачевното състояние на държавните железници, некачествените ремонти и некомпетентното ръководство, начело с централния нападател на Локо-БДЖ Владимир Владимиров.

Московски обаче вместо експертни аргументи извади политически доводи., някои от които твърде несъстоятелни - сега железниците били по-добре, отколкото преди идването на ГЕРБ. А те не са и това го знаят както служителите на БДЖ, така и хората, които се качват във влаковете.

Дори и да разглеждаме думите му като опит за чисто защитна реакция на червения ултиматум за оставки (б. ред. - греховете на БСП никак не са по-малки от тези на ГЕРБ), то друго твърдение на министъра е впечатляващо абсурдно. На пресконференцията си Московски каза без замисляне, че нямало къде локомотивите да се ремонтират, повтаряйки тезата на изпълнителният директор на БДЖ Владимиров, че новосъздадената компания "Жп Тракция" била единствената в този бизнес у нас.

Московски едва ли би се хванал на подобна въдица, ако просто бе попитал колегите си Андрей Новаков и Емил Радев - депутати в Европейския парламент също от московската партия ГЕРБ.

На сайта на частния жп завод "Експрес Сервиз" в Русе са публикувани серия снимки от тяхно посещение в предприятието през миналия уикенд. А компания са им правили още трима депутати от управляващата партия, но в родния парламент - Пламен Нунев, Светлана Ангелова и Андриан Райков.

"Гостите се запознаха с производствената ни програма, разгледаха новите локомотиви за столичния Метрополитен и ремонтните цехове на завода. Особено впечатление им направиха акумулаторните ни локомотиви и модерната база за ремонт. Г-н Новаков тества новия ни модел ES1000.

Запознахме подробно депутатите с проблемите пред завода и спецификата на бизнеса ремонт на локомотиви в България. Благодарим на Пламен Нунев за любезно предоставените снимки на посещението в несъществуващия (според БДЖ) завод", гласи ироничният финал на текста към снимките.

В Русе освен за столичния Метрополитен се произвеждат маневрени локомотиви за редица държави по света. Машини на "Експрес Сервиз" работят дори в държави като Великобритания, Швейцария, Китай и Бразилия, а ремонти на подвижен състав в русенското предприятие извършват почти всички частни железопътни превозвачи не само у нас, но и от Румъния.

Факт, който е показателен, че министър Московски е добре по-малко да се доверява на футболисти, па макар и централни нападатели, по въпросите на транспорта.

Иначе просто рискува да стане за смях!

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

1178

2

ivankristov

02.02 2018 в 11:59

бдж се води към умишлен фалит от сегашното управление, което прави това от 2009г. Не се отделят пари за ремонти на локомотиви и вагони, но на кой му пука важно е да върви футболният отбор на изпълнителният директор владимиров - първи секретар на комсомола по времето на виденов и първанов . ОСТАВКА!!!

5183

1

SC

02.02 2018 в 08:03

Не може да бъде! Това е „Фотошоп“!