ЧЕЗ си отчете 75% доволни клиенти за 2013 г.

OFFNews 03 март 2014 в 13:17 3545 6

75% от клиентите на ЧЕЗ са останали доволни от услугите на компанията през 2013г, сочат данни на социологически проучвания цитирани от пресцентъра на електроразпределителното дружество.

През 2009 година 50.4% от запитаните потребители са били доволни от услугите и обслужването, докато през 2013 година, годината на националните протести срещу ЕРП-тата, този процент е достигнал 75%. 

"Мнението на клиентите е важно за нас. Ние гледаме на сигналите като на възможност и предизвикателство, а не като на неприятност. Те ни показват как да подобрим услугите, които предлагаме и по-адекватно да отговорим на изискванията на потребителите", каза Тодор Матев, заместник-директор на "Обслужване на клиенти", цитиран от пресслужбата на дружеството.

В началото на март 2014 ще бъде пусната нова онлайн форма за подаване на запитване, сигнал или жалба на уебсайта на ЧЕЗ. Формулярът цели да улесни клиентите при подаване на запитване или искане по електронен път.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови