75% от клиентите на ЧЕЗ са останали доволни от услугите на компанията през 2013г, сочат данни на социологически проучвания цитирани от пресцентъра на електроразпределителното дружество.
През 2009 година 50.4% от запитаните потребители са били доволни от услугите и обслужването, докато през 2013 година, годината на националните протести срещу ЕРП-тата, този процент е достигнал 75%.
"Мнението на клиентите е важно за нас. Ние гледаме на сигналите като на възможност и предизвикателство, а не като на неприятност. Те ни показват как да подобрим услугите, които предлагаме и по-адекватно да отговорим на изискванията на потребителите", каза Тодор Матев, заместник-директор на "Обслужване на клиенти", цитиран от пресслужбата на дружеството.
В началото на март 2014 ще бъде пусната нова онлайн форма за подаване на запитване, сигнал или жалба на уебсайта на ЧЕЗ. Формулярът цели да улесни клиентите при подаване на запитване или искане по електронен път.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
03.03 2014 в 17:05
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
03.03 2014 в 16:02
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
03.03 2014 в 14:29
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
03.03 2014 в 14:19
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
03.03 2014 в 13:36
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
03.03 2014 в 13:27
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
''Най-доброто предстои!''. Пеевски сменя устава на ДПС в НДК (видео, снимки)
Депутатите ще разгледат Бюджет 2025 на 7 януари
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
Коледна проповед: Папа Франциск забрани на служителите на Ватикана да клюкарстват