75% от клиентите на ЧЕЗ са останали доволни от услугите на компанията през 2013г, сочат данни на социологически проучвания цитирани от пресцентъра на електроразпределителното дружество.
През 2009 година 50.4% от запитаните потребители са били доволни от услугите и обслужването, докато през 2013 година, годината на националните протести срещу ЕРП-тата, този процент е достигнал 75%.
"Мнението на клиентите е важно за нас. Ние гледаме на сигналите като на възможност и предизвикателство, а не като на неприятност. Те ни показват как да подобрим услугите, които предлагаме и по-адекватно да отговорим на изискванията на потребителите", каза Тодор Матев, заместник-директор на "Обслужване на клиенти", цитиран от пресслужбата на дружеството.
В началото на март 2014 ще бъде пусната нова онлайн форма за подаване на запитване, сигнал или жалба на уебсайта на ЧЕЗ. Формулярът цели да улесни клиентите при подаване на запитване или искане по електронен път.
























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
03.03 2014 в 17:05
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
03.03 2014 в 16:02
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
03.03 2014 в 14:29
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
03.03 2014 в 14:19
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
03.03 2014 в 13:36
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
03.03 2014 в 13:27
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
София планира ''пълна промяна'' в градския транспорт през 2026, пари за увеличение на заплати няма
Радев: Ще изляза със свой политически проект, когато най-малко го очаквате
Концерт набързо, хореография по график - как преминават протестите на Делян Пеевски из страната
Концерт набързо, хореография по график - как преминават протестите на Делян Пеевски из страната
Световната банка ще помага на България за по-ефективна жп инфраструктура