Пореден неприятен случай с авиокомпания България Ер.
Днешният полет от Берлин за София, който трябваше да излети в 10,10 часа, не само, че закъсня с часове, но се оказа, че българският превозвач е изпратил за полета машина с много по-малко места, отколкото са продадените билети.
"Попаднахме в абсурдна ситуация. До 12,30 часа никой не можеше да ни каже нищо, защо се бави полетът. Наложи се да звъня до София, за да разбера, че самолетът, който трябваше да ни обслужи, още е в България", разказа пред OFFNews пострадала от хаоса пътничка.
След като в крайна сметка на летището в Берлин се появил самолет на България Ер, се оказало, че местата на борда са с 30 по-малко от продадените билети.
Една част от хората успели да се качат, но други останали в германската столица без каквото и да е обяснение на какъв принцип са подбрани "привилегированите" клиенти. По този начин "късата клечка" изтеглили възрастни хора и семейства с малки деца.
България Ер няма свой представител на летище "Тегел" в Берлин и комуникацията с компанията е крайно затруднена. Съдействие получихме единствено от компанията, от която закупихме билетите си, обясни читателката ни.
Оттам единственият вариант за транспорт до София, който й предложили бил късно тази вечер с полет с прекачване във Виена.
По-късно от България ер обясниха пред OFFNews, че по технически причини се е наложило да бъде сменен самолетът с по-малък и че това е довело до напрежението сред пътниците, които се е наложило да останат в Берлин. От компанията заявиха и че са осигурили премаршрутиране за всички засегнати.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
3767
5
16.07 2019 в 12:42
Не харесвам останките на Балкан, но това се случва на всеки оператор. При мен до момента е ставало с Луфтханза, Делта и Бритиш. Третия случай беше особено неприятен, защото полета произлизаше извън европейския континент и накрая се оказа, че не попада под ЕС регулациите и си останах само с неприятните спомени.
За мен проблема в конкретния случай не е самото забавяне - по-добре закъснели, но живи и здрави. Учудваща обаче е липсата на комуникация от страна на превозвача. Не им трябва цял офис или дори гише - ако не е икономически изгодно да поддържат такъв просто да си наемат местен подизпълнител на летищата, от които оперират.
23293
4
16.07 2019 в 02:28
23293
3
16.07 2019 в 01:23
4500
2
15.07 2019 в 16:50
13507
1
15.07 2019 в 16:27
Последни коментари
Тръмп избра продуцента на неговото реалити ''Стажантът'' за специален пратеник в Англия
Орбан: Унгарската компания MOL иска да купи рафинерията на ''Лукойл'' в Бургас
Вълна от опити за палежи залива Русия
Орбан: Унгарската компания MOL иска да купи рафинерията на ''Лукойл'' в Бургас
Банско откри ски сезона с Марк Жирардели и Михаел Валхофер (СНИМКИ)