Бивш шеф на БДЖ: Московски носи вина

Светослав Метанов Последна промяна на 12 декември 2016 в 10:35 12232 6

Снимка БГНЕС

Стремежът на министър Московски да се омаловажават нарушенията в жп транспорта води до инциденти като този в Хитрино. Това заяви бившият шеф на БДЖ Иван Иванов пред OFFNews.

"Върху контролните органи се оказва натиск да неглижират проблемите", категоричен е Иванов, който е чичо на загиналия преди две години при дерайлиране на влак машинист Венко Тодоров.

Според него при ремонтите на жп инфраструктурата у нас се използват некачествени материали, а сигнализацията често аварира и създава предпоставки за тежки катастрофи.

"Лично аз съм дал десетки, ако не и стотици докладни за нередности. Логично е да се случи трагедията в Хитрино, след като не се вземат мерки", каза още Иванов.

Според него проблемът на железниците ни е в тоталната липса на контрол, както в НКЖИ, така и в БДЖ.

"Има случаи на насочване на влак срещу влак, които после се прикриват и омаловажават, защото не било станало нищо. Но след като 50 пъти не е станало нищо и не е предприето каквото и да било, на 51-ия ще се случи. За система за автоматична локомотивна сигнализация бяха похарчени 60 милиона лева, а не работи. Всичко е оставено на произвола на съдбата", добави Иванов.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

8415

6

senester

12.12 2016 в 13:05

Много е вероятно Московски наистина да е виновен.Не защото разбирам от БДЖ и транспорт,а защото съм виждал неведнъж как работи държавната администрация. Казва се това,което се иска от ББ,лъже се безогледно по всички въпроси и се показват явни неистини от верните кучета,медиите,като се завоалират подходящо.Но политиката на лъжи и пренебрегване не решава проблеми,а ги замазва,до един такъв момент,в който пострадали са пак обикновените българи.На лъжците и национални предатели нищо не им се случва и не им се търси никаква отговорност-пак държавна политика

8181

3

ivankristov

12.12 2016 в 11:52

всички частни превозвачи принуждават машинистите си да карат влаковете над разрешените 12 часа, но нито министерство на транспорта, нито трудова инспекция предприемат мерки това да не се случва.Сегашното ръководство на БДЖ също е запознато с проблема но неправи нищо по въпроса

13355

2

aviatora

12.12 2016 в 11:03

Московски е станал едно голямо прасе с тънко гласче, иначе на вид го е докарал почти като вожда-генерал! Никола Гратери и Моника Маковей само могат да се справят с политическата мафия!!!