С 2 млн. лева европейски пари Министерството на туризма ще рекламира 50 малко известни български обекта.
Това съобщи пред журналисти министър Николина Ангелкова.
Целта е да се открият обекти, които са на една ръка разстояние, но досега са оставали незабелязани, обясни Ангелкова.
От министерството се надяват с посещенията на тези обекти да се компенсира спада на руски и украиснки туристи.
Средствата за комуникационната кампания, която ще рекламира обектите, са по Оперативна програма „Регионално развитие“.
Проектът е одобрен през октомври миналата година и трябва да буде завършен за 10 месеца.
В рамките на проекта ще бъдат заснети 50 рекламни клипа, ще се излъчват реклами по националните телевизии, ще бъдат пуснати реклами в печатни издания и т.н. Предвижда се създаване и на интернет сайт, където да се помести информация за всеки обект, като ще има и място за коментари ор български туристи.
Аглекова обясни, че този проект е наследен, но дейностите по него са били забавени и затова сега трябва да се работи по-бързо по реализирането му.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
27.01 2015 в 10:06
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
26.01 2015 в 23:50
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
26.01 2015 в 23:39
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
26.01 2015 в 22:27
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
Amethyst
Цонев: Момчето порасна, стана лидер и партията го припозна. Доган нека почива
Джендо Джедев
Бедните държави са гневни, че богатите им дават едва 300 млрд. долара за климата
Джендо Джедев
Цончо Ганев на събитие за ''модернизация'' на Китайската комунистическа партия в Пекин
Джендо Джедев
Украйна има одобрението да атакува Русия с френски ракети с далечен обсег
Джендо Джедев
Петков за преговорите: Толкова ли е трудно за ГЕРБ да се откаже от Пеевски?