Любимата на американския президент Доналд Тръмп социална мрежа - Twitter - ще забрани напълно цялата политическа реклама по целия свят с мотива, че подобни послания "трябва да бъдат заслужени, а не купени".
"Рекламата в интернет е изключително мощен и много ефективен инструмент за търговските реклами, но тази сила води до значителни рискове, когато се отнася до политиците", заявява изпълнителният директор и създател на социалната мрежа Twitter Джак Дорси.
Съперникът на Twitter - Facebook наскоро спря забраната за политическа реклама.
Новината раздели представителите на политическите кампании за предстоящите президентски избори в САЩ през 2020 г.
Брад Паскал - мениджър на предизборната кампания на Тръмп - заяви, че забраната е "още един опит от левите да заглушат Тръмп и консерваторите".
На противоположното мнение е Бил Русо, говорител на кандидат-президента Джо Байдън. "Когато сме изправени пред избора между долари за реклама и почтеността на демокрацията ни, е окуражаващо да видим, че веднъж път парите не печелят", заяви той.
В отговор на действията на Twitter, основателят на Facebook Марк Зукърбърг защити политиката на компанията си. "Не мисля, че е правилно в демократично управление частни компании да цензурират политиците в новините", заяви той по време на телефонна пресконференция.
Забраната на Twitter влиза в сила на 22 ноември. Всички подробности за решението ще бъдат обявени на 15 ноември.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Кремъл отрече съобщения за развод между Асад и съпругата му
Протести пламнаха в Сирия след групово запалване на коледна елха
Главчев: Пътят към еврото е безпрепятствен
Паричните обезщетения за майчинство за този месец ще бъдат платени на 31 декември