Quantcast

Путин: Намерете ми отговорник за моста до Крим, когото мога да обеся

OFFNews Последна промяна на 18 март 2016 в 20:33 14793 19

Намерете ми конкретен човек, който да понесе лична отговорност за пътя, водещ към бъдещия мост между Русия и Крим, "и когото да мога да обеся като видя резултатите".

Това заяви руският президент Владимир Путин, който посети днес Крим, който беше анексиран от Русия точно преди две години. 

Уморих се да звъня на министрите и в Крим в опит да намеря кой е отговорен за строителството, заяви Путин пред министъра на икономическото развитие Алексей Улюкаев, вицепремиера Дмитрий Козак, министъра на транспорта Максим Соколов, севастополския губернатор Сергей Меняйло и лидера на Крим Сергей Аксьонов.

Темповете на строителството трябва да отговарят на крайния срок, който е 2018 г. Трябва синхронизация на работите по строителството на моста и на пътя към него, коментира руският президент и поиска да разбере кой отговаря за проекта. 

"Няма кого да попитам. Транспортното министерство прехвърля отговорността на икономическото, икономическото - на правителството на Крим. Мен ме интересува кой конкретно е готов да поеме отговорността за моста и за приключването на проекта в срок", скара се Путин на министрите. 

Отговорността е моя и на директора на дирекция Министерство на икономическото развитие за Крим, отговори след критиките икономическия министър Алексей Улюкаев. 

Главен изпълнител на строителството през Керченския проток е "Стройгазмонтаж" на близкия до Путин бизнесмен Аркадий Ротенберг.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

20.03 2016 в 08:51

Хуйло е пич(..)!

19.03 2016 в 16:32

До Енгелберт Не знам какъв си:) напротив пич. И в Щатите, и в Германия, а явно вече и в Русия използват тази технология. Тя е от времето на Хитлер. Така са построили немците повечето руски магистрали. Заравняване, чалъл, заравняване, пясък, бетонен панел обикновено дълъг около 16м. Панелите се заваряват помежду си. Отгоре асфалт и готово. Прави се с цел ако има пропадане или слягане на земна маса, да не се отрази на асфалтовото покритие. За целта се използва голямата площ на панела отдолу.

19.03 2016 в 13:38

Кливландски селянино, ти си много скаран с елементарната логика. Никой нормален не слага асфалт върху бетон.

19.03 2016 в 12:35

Ротенберг , типичен руснак .........

19.03 2016 в 12:15

Този напълно изтрещя... Очевидно е че има проблеми с кабелацията.

19.03 2016 в 10:08

Нещо в схемата ,силна държава и "близки" олигарсиq издиша?

19.03 2016 в 09:24

Цялата разлика между Русия и България се изчерпва в последната снимка от статията.

Руската магистрала: легло от бетонни плочи и постилане на асфалт отгоре.

Българската магистрала: подравняване на пътя, сипане на малко чакъл и постилане на асфалта отгоре.

"Пияните комуняги" правят аутобан, а балканските европейци правят селски път. Тъжна картинка.

19.03 2016 в 08:31

Хуйло, шегаджия,.....омерзиха ме,.....

18.03 2016 в 22:21

Балкански, гълташ ли? Не за мен, за един приятел питам...

18.03 2016 в 22:17

Сталин нямаше да се колебае при подобни безобразия. В такива случаи трябва решителност. Защо Владимир Владимирович оставя тези лица да проявяват безстопанственост и безотговорност? Омерзен съм.