Институтът за развитие на публичната среда оповести междинни резултати от мониторинга си на разходите за медийно отразяване на участниците в предизборната кампания. Данните са с актуалност към 22 май 2019 г. и са публикувани на сайта "Отворен парламент".
Наблюдението обхваща официалните страници на 44 национални и регионални медии – 11 телевизии, 3 радиостанции, 16 вестника и 14 информационни сайтове и агенции.
Към 22 май вече 31 медии са качили договори за предизборно отразяване на официалните си страници.
Данните от мониторинга до този момент показват, че най-много средства са привлекли от групата на bTV (683 889.84 лв. без ДДС), следвана от групата на NOVA (614 740.01 лв. без ДДС). Към 22-и май БНТ е третата най-предпочитана медия (270 778 лв. без ДДС).
Формациите, които имат сключени договори с мониторираните медии в изминалия период, са разходвали общо 3 107 189.62 лв. (без ДДС).
Към 22-и май най-много средства за отразяване на предизборната кампания са вложили от КП “БСП за България” – 623 260 лв. (без ДДС).
На второ място по разходвани средства за медии е КП “Воля – българските родолюбци” – 571 910.12 лв. (без ДДС). От управляващата ПП “ГЕРБ” остават на трето място с 487 351.80 лв. (без ДДС).

Обобщаващата публикация от мониторинга ще бъде достъпна на 28 май.


























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Йотова: Европейската комисия предложи най-рисковия бюджет за следващите седем години
Йотова: Европейската комисия предложи най-рисковия бюджет за следващите седем години
Тайно ''окръжно'' и скандал заради премахването на езиковите паралелки
Тръмп изрази опасения за мегасделката между Netflix и Warner Bros. за $72 млрд.