България ще даде над 3.7 милиона евро за реклама на лютеницата и традиционни български консерви и сладка в Русия и Обединените арабски емирства (ОАЕ), съобщиха от Държавен фонд "Земеделие" (ДФЗ).
ДФЗ и Съюзът на преработвателите на плодове и зеленчуци в България (СППЗБ) подписаха днес договор за реклама на български продукти по схемата „Промоционални програми”.
Общата стойност на проекта е 3 759 660 евро, като половината от средствата са осигурени от Европейския съюз - 1 879 830 евро, 30% са национално съфинансиране - 1 127 898 евро, а 20% идват от съюза на производителите - 751 932 евро.
Организацията спечели финансиране по подобен проект и през есента на 2011 г. на същата стойност.
Новата програмата е тригодишна и е под надслов „Освободете европейския вкус” и има за цел цели да увеличи потреблението на лютеница, консервирани домати, печени зеленчуци, конфитюр от рози и шипков мармалад в Русия и ОАЕ, уточниха от ДФЗ.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
28.07 2014 в 20:30
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
28.07 2014 в 16:47
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
28.07 2014 в 16:31
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
Алфа Рисърч: Българинът е оптимист за личното си благо, но не и за това на държавата
Орбан: Унгарската компания MOL иска да купи рафинерията на ''Лукойл'' в Бургас
Орбан: Унгарската компания MOL иска да купи рафинерията на ''Лукойл'' в Бургас
Главчев на Витоша по ''чистите'' пътеки
Главчев на Витоша по ''чистите'' пътеки
Фалстарт на ски сезона: Боровец без ток, Витоша недостъпна заради непочистени пътища
Задържаха руски кораб за умишлена повреда на кабел между Финландия и Естония