Роумингът на А1 е възстановен, телекомът предлага компенсации на клиентите

OFFNews Последна промяна на 03 септември 2018 в 15:02 4706 0

Мобилните услуги в роуминг за клиенти на А1 България са вече изцяло възстановени. Затрудненията бяха причинени от технически проблеми извън мрежата на А1 България, съобщават от телекома.

Клиентите започнаха да изпитват затруднения при ползването на мобилна гласова услуга и мобилен интернет в роуминг в ранния следобед на 1 септември. До вечерта на 2 септември проблемът е бил разрешен. В момента всички клиенти на А1 България, които се намират в Гърция или друга дестинация в ЕС, могат да ползват роуминг нормално.

Въпреки че тези затруднения не бяха по вина на А1, заради неудобството, изпитано от клиентите, телекомът ще предостави компенсации на всички засегнати, съобщават от компанията. Всеки, който е имал затруднения с ползването на мобилни услуги в роуминг в Гърция или други части на ЕС в периода 01.09-02.09.2018 г., може да заяви компенсация в седемдневен срок чрез попълване на електронна форма на https://www.a1.bg/compensation-form-mobile, на *88 или в магазините на А1 България. Всички, подали такова заявление, ще могат да избират между 500 безплатни МB за роуминг в ЕС (валидни до 07.10.2018 включително) или 500 МB безплатен мобилен интернет в България (валидни до края на отчетния период на клиента). При активацията на избраната от отстъпка, всеки клиенти ще бъде уведомен със SMS.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
X