Според Закона за защита на потребителите при намаление (на даден артикул) се посочват условията, при които то важи. Непредоставянето на съществена информация, която би оказала влияние върху средния потребител при вземането на решение за покупка (като например броя на артикулите от един и същи вид, които могат да бъдат закупени на посочената цена), е заблуждаваща търговска практика.
Това обяснява основателят на онлайн платформата „Ние, потребителите“ Габриела Руменова след статията на OFFNews, която разказа за неуспешния опит на читател да купи намален продукт и абсурдния отговор от Комисията за защита на потребителите след подаване на сигнала.
Руменова допълва, че отговорът на търговеца до КЗП за това, че жалбата е неоснователна, е абсурден. Според отговора Кауфланд е представил промоционална брошура, в която ясно е записано, че промоцията важи за покупка до 10 броя на клиент с карта на веригата и над това количество всеки следващ продукт се търгува на стандартна цена.
Длъжни ли са потребителите да четат брошурите на веригите
Но ако потребителят научи условията на касата, той ще бъде притиснат да вземе своето решение на мига, пише основателят на онлайн платформата.
"Потребителят може да се съгласи да закупи надвишаващия брой от артикула на редовната му цена, защото му е неудобно да ги откаже или получава останалите с отстъпка", посочва Габриела Руменова.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
WSJ: Руска зенитна ракета е свалила азербайджанския самолет
WSJ: Руска зенитна ракета е свалила азербайджанския самолет
Агенция ''Митници'' с награда от британското вътрешно министерство
Тръмп иска смъртно наказание за ''брутални изнасилвачи, убийци и чудовища''