Lidl стартира кампания със специални предложения и намаления до 60%

"Фурната на Lidl" предлага над 50 вида печива с високо качество и оптимални цени

OFFNews 29 януари 2024 в 16:21 10330 0

Снимка Lidl

„Фурната на Lidl“ ще зарадва своите потребители с атрактивни оферти и предложения като част от нова кампания с любими печива и закуски всяка седмица и намаления до 60%. Ръжено-пшеничен хляб, френска багета със семена и донат с лешници и бял шоколад са само част от над 50-те вида хляб и любими сладки и солени закуски, които потребителите могат да открият в магазинната мрежа на Lidl в цялата страна. Голямото разнообразие от хляб, сладки и солени закуски е с познатото за веригата високо качество и оптимални цена.

Кампанията е съпътствана от емоционално видео, което разкрива, как любовта говори още един неподозиран език. С разнообразието от печива във „Фурната на Lidl“ смарт дискаунтърът помага на своите клиенти да кажат "обичам те" по един изненадващо вкусен начин.

А от днес до 4 февруари с 35% отстъпка от „Фурната на Lidl“ може да бъде намерен кръгъл хляб с картофено пюре и лук, 400 г за 1, 29 лв., мини пърленка с 51% намаление за 0,15 лв. за брой, както и кроасан с шунка и кашкавал с 33% отстъпка за 1,19 лв. за брой. От сладките печива изгодните предложения тази седмица включват донат маршмелоу за 1,19 л.в, както и различни видове мъфини на цена от 1,29 лв. за брой.

За всички Lidl Plus потребители от веригата са подготвили и атрактивно предложение за 60% намаление на френска закуска със стафиди и крем на цена от 0,59 лв. за всеки втори продукт. Любителите на така популярния бейгъл в Lidl могат да открият от 29.01 до 4.02 вкусното геврече на цена от 1,39 лв. за брой.

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 125 магазина в 54 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
X

Топлофикация подари 200 милиона на Ковачки