Автобусът е произведен 1995-96 г., най-вероятната причина за запалването му е късо съединение в ел. инсталацията. Огънят е тръгнал от двигателя. Всички автобуси са задължени два пъти в годината да минават през технически преглед, а точно този е минал в края на юни и не е имал проблеми.
Това каза управителят на "Бургасбус" - фирмата, която е собственик на автобуса, инж. Петко Драгнев пред Нова ТВ.
"Шофьорът е реагирал професионално, хладнокръвно. Извел е първо пътниците, пробвал се е с пожарогасител да потуши огъня, не е успял. Около 50 души са били са били в автобуса, всички са невредими, няма обгазяване, няма пострадали", допълни Драгнев.
Снощи превозното средство се запали на магистрала "Тракия" до Бургас, като при инцидента няма пострадали. В автобуса е имало около 50 души.
Автобусът е бил използван за частно парти с маршрут Бургас-Айтос, каза още Драгнев.
"Всички автобуси във вътрешноградския транспорт са нови, на не повече от 7 години. Тази тази година взехме и 56 нови електрически автобуси", допълни управителят на "Бургасбус". По-старите автобуси се използват само в междуселищния район.
Тази година общинската фирма предстои да замени и автобусите от междуградската транспортна мрежа, допълни Драгнев.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
1000
1
16.08 2022 в 10:11
Последни коментари
WSJ: Руска зенитна ракета е свалила азербайджанския самолет
Алфа Рисърч: Българинът е оптимист за личното си благо, но не и за това на държавата
WSJ: Руска зенитна ракета е свалила азербайджанския самолет
Фалстарт на ски сезона: Боровец без ток, Витоша недостъпна заради непочистени пътища
WSJ: Руска зенитна ракета е свалила азербайджанския самолет