Имало е предупредителни знаци за намаляване на скоростта в района, където са работили Боян Петров и Андрей Ковачев в Кресненското дефиле.
Това каза инженер Лазар Лазаров по БНТ. в "Денят започва". Малко преди самото местоположение на инцидента е било сигнализирано за каране по-внимателно в района, в който Боян Петров и Андрей Ковачев са работили. Освен това те са били на отбивка, уточни Лазаров.
Той обясни, че Агенция „Пътна инфраструктура“ е работила съвместно с НПО-та, които е трябвало да направят оценка на околната среда в района, за да се предоставят на проектантите мерки, които да заложат при реализиране на безопасен път в дефилето. Именно затова Петров и Ковачев са били там.
Проектът за района предвижда да има второ трасе в източната част и в него да бъдат построени няколко тунела. То няма да е типична магистрала. Сегашното платно ще бъде обновено и движението по него ще бъде пуснато еднопосочно в две летни в посока гръцката граница. Движението от границата към София пък ще става в новопостроено двулентово платно, което ще преминава на изток от дефилето по Кресненското плато. Така трафикът ще бъде улеснен и обезопасен.
За последните 3 години при катастрофи в Кресненското дефиле са загинали 40 души, ранените са над 250.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Того
Борисов към Бориславова: Гърбът ми е голям и хлъзгав, който се е катерил по него - все е падал
мнение от IP
Борисов към Бориславова: Гърбът ми е голям и хлъзгав, който се е катерил по него - все е падал
borisboris
Браншът благодари на Милошев: За пръв път властта работи за туризма
Constanza
Петков: Борисов има и голям, хлъзгав врат, на който виси воденичният камък Пеевски