И "Тракия" като "Цариградско" - с грозни кратери

Последна промяна на 23 януари 2017 в 12:27 6581 8

В събота гражданската организация "Спаси София" публикува снимки как по прясно ремонтиран участък за милиони левове от "Цариградско шосе" са зейнали грозни дупки. Оказва се обаче, че дълбоки и опасни за шофьорите кратери са се появили и по продължението на булеварда - на магистрала "Тракия" веднага след излизането от столицата.

Това показват снимки, изпратени от зрител на БНТ. 

Националната телевизия е получила на редакционната си поща фотоси, които показват актуалното състояние на участък от аутобана.

"Отсечката е от изхода на София посока Пазарджик и до тунела Траянови врата е това безумие. Може ли някой от отговорните лица да ми отговори кое налага да плащам винетка за тази магистрала, пътувам всеки петък и всяка неделя без изключение", пише Златка Цвеева до телевизията.

За справка: Цената на годишната винетка за лек автомобил бе повишена до 96 лева, а именно "Тракия" е магистралата, с която правителството на ГЕРБ много се гордее - единствената завършена в цялата страна.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

5193

8

SC

23.01 2017 в 18:22

Що пък „грозни“? Дупки като дупки. Друг е въпроса дали мястото им е там.

@neverland, логиката на wayOff е съвсем друга. Гледам, че си регистриран от около два месеца, та може би затова още не си опознал дежурните коментатори. Разходи се по коментарите и ще схванеш кой накъде бие. ;)

3355

7

neverland

23.01 2017 в 16:34

Друг е въпросът, че у нас се краде, че магистралите не са магистрали, че всичко е некачествено, че че че

3355

6

neverland

23.01 2017 в 16:34

Друг е въпросът, че у нас се краде, че магистралите не са магистрали, че всичко е некачествено, че че че

3355

5

neverland

23.01 2017 в 16:33

Предполагам, че логиката на # wayOff е че който ползва, той да плаща, който ползва много да плаща много, който ползва по малко, да плаща по-малко. По принцип не е справедливо цената на годишната винетка да е “твърда”, защото някой който е навъртял 25 000 км по магистралите, ще плати 96 лв(и ще е предоволен), колкото ще плати и онзи който е врътнал само 10 000 км по тях.
Логиката е объркана при нас, защото твърдата цена поощрява да се кара повече. Получава се, че колкото повече караш, толкова повече си избил винетката и си Отгоре и тарикат, на печалба.
Докато на Запад са възприели обратния подход, гледат да ограничават и “санкционират” използването на лични, служебни МПС, а не да го поощряват. Правят го чрез тол такси, платени зони, данъци, платено паркиране, забрани за движение в определени ситуации.

6483

4

Нострадамус

23.01 2017 в 16:29

Далаверите на групировката ГЕРБ - Борисов, Цветанов, кметовете на София, Пловдив, Варна и Бургас -Фандъкова, Тотев и Николов НЯМАТ КРАЙ: ОТКРАДНАТИ СА МИЛИАРДИ от бюджета, от обществени поръчки, от саниране, от пътища и магистрали, и от Европейското финансиране.

1157

3

sawall

23.01 2017 в 15:05

WayOff - когато работниците започнат да получават заплати колкото италианските си колеги, слагай 30 евро тол, няма проблем.

Проблемът не е, че парите са малко, а че много се краде, от ГЕРБ, от ТИМ, от фирмите на Цацаратурата, от оня млад дебелак и ДПС, от БСП/Мултигруп. (Само "патриотите" май не крадат - те са на заплата.)