40 лева глоба за гратисчиите в София, актът става 200 лева

OFFNews Последна промяна на 29 март 2016 в 08:31 6177 11

Глобата за пътник без билет се удвоява от 1 юни. Размерът на глобата трябва да бъде достатъчно убеждаващ и да играе рестриктивна роля.

Така зам.-кметът по транспорта Любомир Христов потвърди новината на OFFNwes, че нередовните пътници ще плащат по 40 лв. глоба и 200 лева акт, по БНТ тази сутрин. 

По думите му, значителна част от приходите от карти и билети в момента отиват за персонала в столичния градски транспорт. Стойността на горивото в услугата е под 7%, обясни Христов. 

Той допълни, че за последните 4 г. над 220 нови превозни средства са пуснати в експлоатация. Внесена е програма за доставка на още 190 автобуса. До края на 2018 г. средната възраст на превозните средства в градския транспорт трябва да е 7 г., заяви зам.-кметът на София. 

Той допълни, че ще се създадат и нови карти - тридневна карта за цялата градска мрежа за 10 лв и такава, която комбинира наземен транспорт с метро.

А една от целите на увеличаването на цената на билета - предложението е за 1,60 лв., но СОС ще гласува цена от 1,50 лв., е да се стимулира закупуването на карти. 

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

30.03 2016 в 11:56

В Лондон глобата е 700 лири - става дума за метрото.

29.03 2016 в 14:51

Пророкувам, че всички които не работят в синя зона ще заложат на лични превозни средства. Лятото част от тях с по 1 човешка сила и педали, зимата всички на четириколесни. Простата сметка показва, че средно на ден имат по 35км пробег, до максимум 50км. Това прави по 740 до 1050км пробег месечно само за работа или от 66 до 95лт гориво при среден разход 9/100. Ако имат и газова уредба парите биха изглеждали в днешен вид от 53 до 76лв.
Фандъкова иска да бори удобството и комфорта на личния превоз с... увеличение на цената на услугата, която като изключим метрото е с оценка СРЕДЕН 3 по шестобалната система.
Ало, Фандъкова, имам мобилен интернет на телефона и не ми трябва "безплатният ти уай-фай, единственото нещо което липсва като екстра в колата ми! В коята между другото има работещ климатик и индивидуална седалка!

29.03 2016 в 14:17

ЗА 20 ГОДИНИ НЕ СЪМ ВИДЯЛ ЕДИН МАНГАЛ, КОЙТО ДА СИ ПЕРФОРИРА БИЛЕТ... АМА ЕЛЕКТОРАТА НЕ БИВА ДА СЕ САНКЦИОНИРА!
ОЩЕ ПОВЕЧЕ, ЧЕ МОГАТ ДА РЕВНАТ И ЖАЛКИТЕ ТРЕТОПОЛОВИ ПОСРЕДСТВЕНЯЧЕТА ОТ БХК И ТОКУ ВИЖ СЪС ЗАСКОН ИМ РАЗРЕШАТ ДА ПЪТЪВАТ БЕЗПЛАТНО.

29.03 2016 в 14:10

Много ми странно, че градския транспорт съществува благодарение на данъците, които плащаме. Спирките са под всякаква критика, голяма част от автопарка е без климатици, без отопление,съмнителна сигурност, като цяло цената се определя от услугата, а услугата не е на ниво. Целта на столична община е да насърчава използването на градски транспорт, за да разтовари трафика от София, но по действията и решенията, ще се стигне до обратното. Няма да е логически оправдано да се пътува с градски транспорт при тази цена и всички по горе фактори.

29.03 2016 в 11:44

Щом с карта пътуването излиза под 50 стотинки

и това е достатъчно за общинския транспорт

значи цената за единичен билет от 100 стотинки (2 пъти по-скъпо) не е проблем !


Проблема е да принудите гратисчиите

(предимно от един специален етнос без принос към обществото)

да плащат всяко свое возене !!!

ИДАТ ИЗБОРИ ! Докато мигнете с двете очи едновременно изборите са дошли

29.03 2016 в 11:38

ма вие герберасти долни от сега ги загубихте следващите избори !!!

ако принудите гратисчиите

от един специален етнос без принос към обществото

да плащат всяко свое возене

НЯМА да е нужно да се повишава цената на билета !!!!!!!!!!!!


едни специални депутати с интелектуален дефицит и огромна наглост са избрани срещу кебапчета ползват един специален етнос е без принос към обществото

ИДАТ ИЗБОРИ !!!

РАЗКАРАЙТЕ СПЕЦИАЛНИЯ ЕЛЕКТОРАТ ОТ ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ !!!

НЕ ПОВИШАВАЙТЕ ЦЕНАТА НА БИЛЕТИТЕ !!!

ПРОСТО ВСЯКО ВОЗЕНЕ ТРЯБВА ДА СЕ ЗАПЛАЩА !!!!!!!!

29.03 2016 в 11:27

А какво стана с идеята да се свали цената на годишната карта до 350 лева?
Само за пример: във Виена годишната карта е 350 евро и е най-масово ползвания превозен документ. А няшата годишна карта е 600 лева - тоест, в София ако ползваш карта а не единични билетчета, градския транспорт е почти толкова скъп колкото във Виена. (А Виена има най-добрия обществен транспорт на на планетата) И после Фандъка ще ми разправя, че с карта било евтино и че искали да стимулират ползването и. Аз поне имам намарение да зарежа ГТ напълно и вече да ползвам само автомобил. Да ви е честит "зеления" град на Фандъка

29.03 2016 в 10:52

А защо не снимат контрольорите как проверяват поне един катун в транспорта (те по един не пътуват, само на стадо)?

Не трябва да се увеличава цената на билета, а циганите да се заставят да си плащат транспорта!Е, и водата и тока де...размечтах се ;)

29.03 2016 в 10:06

Това за картите е добра и даже много закъсняла идея. Трябваше отдавна да се направи. Никъде по света няма евтина,модерена и ефективена транспортна услуга. Не му прави чест на Радан да се се опитва да трупа активи говорейки по този евтин начин. Факт е че кметицата Фандъкова не я бива както и голяма частр от екипа на СО. но това е нещо положително.

29.03 2016 в 09:58

35 -40 000 цигани дневно ползват градския транспорт в столицата. Над 99 процента абсолютно безплатно. Превърнато в билети и актове каква е сумата? Астрономическа! Няма да плащам пътуванията на електората на тиквата. Велосипеди, автомобили и пеш. Циганският градски транспорт да фалира!