"50 нюанса сиво" качи продажбите и в еротичните магазини

OFFNews 15 февруари 2015 в 13:53 25847 6

Филмовият хит "50 нюанса сиво" промени тенденциите в индустрията със секс играчки.

Актуално проучване на шведската компания за секс играчки LELO показа, че внушителните 83 процента от жените вече с увереност споделят с партньорите си какво искат в леглото. 

Британската индустрия за играчки за възрастни обяви промоции и отстъпки, а всички вериги отчитат сериозен прилив на клиенти.

Има значителен ръст на продажбите на белезници и гривни за връзване, като особено при бичовете скокът е с 80% на годишна база, а на пръчките за пляскане продажбите са скочили двойно, показва проверка в големите вериги, пише Дейли стар.

Лондонската вегига Sh! е пуснала специално за филма сатенени маска и ленти за връзване.

Онлайн магазинът Lovehoney предлага серия от брандирани със заглавието на филма продукти, сред които вибратори, презервативи, лубриканти. 

Авторката на нашумялата книга "50 нюанса сиво" Е. Л. Джеймс пусна на пазара своя собствена линия от секс играчки.

Луксозните атрибути са част от колекцията на известния лондонски бутик Coco de Mer. Линията продукти ще се нарича The Red Room Collection и е кръстена на стаята със секс играчки на главния герой на книгата, в която той държи своята колекция от камшици, каиши, превръзки за очи и др. Линията включва 10 различни атрибута, сред които и описаните в книгата.

От компания LELO отбелязват, че през последните пет години се наблюдава съществена промяна в комуникацията за секса. Задръжките падат, хората общуват по-свободно на сексуални теми, а романът "Петдесет нюанса сиво" е изиграл важна роля за разкриването пред масите на субкултура, свързана с най-тайните и нестандартни плътски желания на хората.

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Делян Пеевски и Кирил Петков си крещят от първия ред на пленарната зала