„Обновяване на общинските поликлиники (ДКЦ-та) както с подобряване на базата, така и закупуване на техника е един от приоритетите, по които ще работя. За мен много важна цел е изграждането на първата в София детска поликлиника, която ще бъде в район ,,Възраждане“. До края на 2024 г. този проект може да бъде реализиран. Сигурен съм, че създаването й ще задвижи процеса и по изграждането на Националната детска болница". Това каза кандидатът за кмет на София от ГЕРБ/СДС Антон Хекимян в интервю за радио "Фокус".
„Сред основните ми приоритети за София е тя да е по-чист, по-сигурен, по-подреден град, което означава спазването на стандарти за градска среда - от това как изглежда един тротоар, до изграждането на всеки голям инфраструктурен проект“, посочи Хекимян. По думите му разговорът за София освен експертен, трябва да е и политически. "Когато става въпрос за експертност, бих засегнал и друга тема, и тя е наистина чисто политическа, защото през последните години, особено по време на управлението на правителството на "Промяната“, знаем и ние като журналисти, че бяха спрени много пари за София. 200 милиона бяха отрязани от Плана за възстановяване и устойчивост точно за канализация в северните райони на София. И по този начин гражданите на София бяха наказани", каза Хекимян. Той отбеляза, че в момента се довършват 100 км канализация, а 75 км. са готови като проекти.
Кандидатът за кмет на София от ГЕРБ/СДС разясни и визията си за по-чист град и решаването на транспортните проблеми в столицата. "За да свалим хората от колите, ние трябва да променим разбирането, че с автомобил стигаш по-бързо. Гражданите трябва да бъдат убедени, че използвайки градския транспорт и метрото ще могат да стигнат по-бързо", заяви Хекимян и добави, че това ще се усеща и икономически, защото цената е 1 лев за използване на цялата мрежа на дневна база при закупуването на годишна карта. "Това може да е работеща алтернатива, но трябва да се подобрят връзките на градския транспорт – нещо, за което аз лично искам да работя, защото това означава, че хората ще знаят, качвайки се на автобуса, че ще стигнат много по-бързо. За да използваме приоритетно градския транспорт, трябва да развиваме линиите. Планираме да създадем нови довеждащи линии, защото в голям голяма част от кварталите има такива – това от дома си, от блока си да стигнеш до спирката на метрото. И разбира се, големият инфраструктурен проект, който промени лицето на София през последните години, е метрото, и той не трябва да спира", коментира Антон Хекимян.
По думите му е важно и завършването на ринговете на София. Околовръстният път и изграждането на бул. "Тодор Каблешков“ и "Филип Кутев“, които ще свържат бул. „България“ и „Симеоновско шосе“. "Завършвайки тези рингове, пътят от "Младост“ до "Люлин“ няма да мине непременно през Цариградско шосе, трафикът ще бъде пренасочен извън центъра", обясни Хекимян.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
14389
2
18.10 2023 в 11:59
Няма да се очудя, ако предложи и поликлиника за възрастни и детски Пирогов...
Като журналист, не биеше на очи колко е задръстен и тесногръд.Само колко е смотан. Сега с герберастията направо блесна :–)))
1020
1
18.10 2023 в 08:56
Последни коментари
Име на профил
Петков за преговорите: Толкова ли е трудно за ГЕРБ да се откаже от Пеевски?
Арматурист
Петков за преговорите: Толкова ли е трудно за ГЕРБ да се откаже от Пеевски?
случайно прочетох
Самотата като гориво: разказ от Здравка Евтимова
Октим
Румъния гласува за президент. Един от фаворитите за поста е националист с руски опорки
Октим
Петков за преговорите: Толкова ли е трудно за ГЕРБ да се откаже от Пеевски?
Октим
Сърбия: затвор за протестиращите, свобода за провокаторите