Специален пакет от безплатни дигитални услуги за клиентите на българска банка

Последна промяна на 24 март 2020 в 20:09 1856 3

С оглед на въведеното извънредно положение в страната, свързано с разпространението на коронавируса COVID-19, Първа инвестиционна банка призовава клиентите си да останат вкъщи и осигурява редица възможности за управление на финансовите средства от сигурността и комфорта на дома. В знак на солидарност и подкрепа, Fibank разработи специален пакет от услуги за дистанционно банкиране за клиентите си физически лица.

Новият пакет от услуги се предоставя напълно безплатно до 17 април 2020 г. и включва следните решения за дистанционно банкиране:

• Безплатно откриване на онлайн или мобилно банкиране My Fibank + софтуерен токън;

• Неограничен брой безплатни преводи БИСЕРА, наредени през Моята Fibank;

• Неограничен брой безплатни вътрешнобанкови преводи между различни клиенти или собствени сметки, наредени през Моята Fibank;

• Неограничен брой безплатни плащания на комунални услуги чрез Моята Fibank.

Първа инвестиционна банка вече предлага редица финансови облекчения и услуги за всички свои клиенти:

- Възможност за отлагане на плащанията по кредити, кредитни карти и др.;

- Възможност за регистрация на нови клиенти в My Fibank изцяло онлайн, без необходимост от посещение на банков салон;

- Съвети за дистанционни разплащания и управление на финансовите средства.

„На фона на тази трудна за всички ни ситуация, екипът на банката работи в изключителна динамика и натовареност, като сме осигурили максимална грижа и превенция за служителите си и нашите клиенти. Ежедневно преглеждаме и обсъждаме нови предложения. Крайната ни цел е да подкрепим нашите клиенти, като им осигурим необходимия финансов комфорт в този труден за всички момент и оптимален спектър от услуги за дистанционно банкиране“ – сподели г-н Никола Бакалов – Главен изпълнителен директор на Fibank.

Безплатният пакет от услуги се активира автоматично и не се изискват допълнителни действия от страна на клиентите.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

1000

3

Issy

25.03 2020 в 15:16

Единствената банка, която предложи на клиентите си адекватни услуги в тази криза и другите се опитаха да направят нещо, но има какво да се желае още.

1000

2

leomesi

25.03 2020 в 13:04

Наистина сега трябва посещението на банки и каквито и да било обществени сгради да се сведе до минимум. Така че, хубаво са направили, остава и хората да се възползват. Ако са разумни и мислят за другите, трябва да го направят.

1000

1

monikabell

25.03 2020 в 11:20

Промените, които 21-ви век налагат са дигитализация на всички познати до днес процеси, с които ежедневно сме свързани. Приятно е и когато се мисли за Клиента и се прави всичко онова, което да го улеснява. Особено в днешната криза. Затова трябва да си останем вкъщи и да сме също толкова продуктивни, колкото и преди - макар и отдалеч, защото вече е възможно.