Националната агенция за приходите пусна още една своя услуга електронно за търговците с електронен подпис.
Те ще могат да правят справки за подадените от сервизите уведомления, съдържащи данни за ремонт на касови апарати и интегрирани автоматизирани системи за управление на търговската дейност (ИАСУТД).
С внедряването на електронната услуга „Данни от подадени уведомления за сервизно обслужване/ремонт на ФУ/ИАСУТД" общият им брой надхвърля 145.
Е-услугата е добавена в портала на приходната агенция: https://inetdec.nra.bg/, в група „Предоставяне на данъчна и осигурителна информация и информация от данъчно-осигурителната сметка“.
НАП призовава отново своите клиентите да отложат посещенията си в офис на ведомството до преустановяването на извънредната епидемиологична обстановка, като дотогава използват електронните услуги, достъпни портала за е-услуги. Структурите на НАП продължават да работят и да обслужват клиенти при допълнителни мерки за защита и постоянна дезинфекция на помещенията.
Информация за данъчните и осигурителни правила по време на извънредната обстановка е достъпна тук: https://nap.bg/page?id=762.
Информационният център на НАП отговаря на въпроси на клиенти на телефон: 0700 18 700 от 8.30 часа до 18.00 часа в делнични дни на цена според тарифите на съответния оператор.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Ловец простреля 22-годишен младеж край Самоков
ГЕРБ и ''Демократична България'' продължават преговорите и утре
БАБХ: Резултатите от лабораторията в Монпелие са категорични - има чума във Велинград
Защо сега се иска имунитетът на Бориславова: Едва сега излязла експертиза в прокуратурата