Quantcast

Асансьор уби жена в София (обновена)

OFFNews Последна промяна на 19 август 2014 в 10:52 18383 10

Асансьор уби жена.

Жена загина, друга беше тежко ранена, след като асансьор падна от 9-ия етаж в 10-етажен блок в София.

Инцидентът е станал между 8 и 9 ч. тази сутрин на бул. "Цариградско шосе", в бл. 115, който се намира между хотел "Плиска" и Министерство на външните работи.

Загиналата жена е Цветелина Радунчева, на 46 години.

Ранената жена е на 41 години. Тя е откарана е в болница "Света Анна" в тежко състояние.

Тя е с фрактури, лицева травма, разкъсан далак, в момента се оперира, съобщиха от болницата.

На мястото на инцидента има екипи на Спешна помощ и полицията.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

19.08 2014 в 13:04

Асансьора е на Шиндлер.Сеевиза им е ужасен.

19.08 2014 в 13:04

Асансьора е на Шиндлер.Сеевиза им е ужасен.

19.08 2014 в 12:40

Докато сем. Иванови управляват задкулисно в Държавна агенция за метрологичен и технически надзор и определят председателите - ще падат асансьори. ДАМТН е единствения държавен орган, който "контролира" (разбирай - рекетира) целия процес от производството на асансьора, през експлоатацията до бракуването му. Главна дирекция "Инспекция държавен технически контрол" е "обрасла" с корупционни практики, облечени "законово" от съпругата в семейството. Техническа справка за асансьорите - Преоразмерени са на якост над 10 пъти. Падането на кабина се предотвратява с т.н. постоянно затворена спирачка, която се включва електрически само когато асансьорът се задвижва. Ако тя се повреди (износено феродо) и асансьорът се претовари - следва плавно падане на кабината, защото на противната страна на въжето кабината се уравновесява с противотежест равна на половината от товароносимостта на асансьора. Безконтролното падане на кабината е най-опасно при скъсване на въжето. Това падане се предотвратява с т.н. "парашутни" механизми, които нямат нищо общо с парашута, а представляват наистина клинове, които трябва да заклинят кабината към водещите релси. Всички тези механизми са преоразмерени и би трябвало да издържат 10 ПЪТИ по-голям товар от нормалния - броя на пътниците по 80 килограма. Никой не проверява точно тези най важни за безопасността механизми. Резултатът - виж статията.

19.08 2014 в 12:40

Абе вие защо не си проверявате информациятя, а дизинформиате хората. Срамота и се наричате информационен сайт
Никота повече няма да влезна тук. Сменете адреса на инцидента, че притеснявате хората. Клоуни такива.

19.08 2014 в 12:13

Адресът, който сте посочили е грешен.

19.08 2014 в 12:09

Гошо, панелни блокове на 12 етажа не съществуват, такива са само сградите тип ЕПК, или по-стари тухлени сгради. В посоченият район има поне 3 такива, както от страната на кв. Изток, така и откъмкв. Гео Милев. Жалкото е, че когато става въпрос за елементарната ни сигурност, повечето хора в етажните собствености винаги се стискат да дават пари за ремонт!

19.08 2014 в 12:04

На кабините има центробежни спирачки ( клинове, които се отварят).Много странна авария.
Коя ли фирма е поддържала асансьора?
Моля, пишете ако знаете.

19.08 2014 в 11:57

В тази част на Изток панелни блокове. НЯМА.

19.08 2014 в 11:02

Все повече и повече хора ще умират в панелните блокове, тъй като повечето имат нужда от основен ремонт с подмяна на всичките им инсталации, но хората просто нямат пари. Абсурдно е, но това е реалността, в която живеем. Абсурдно е и, че никой не отделя пари, няма някакъв спестовен фонд, в който да се заделят средства за тези наложителни ремонти. Когато стане зорът, хората ще ревнат пак, че държавата не си вършела работата. Смешно, разбира се, защото държавата не е длъжна да се грижи за частната собственост. Ама комунистическото мислене не се изкоренява току-така.

19.08 2014 в 10:55

Сградата да не е бившия военен хотел на 4км?