Електронната търговия е един от най-бурно развиващите се сектори, при който модерните технологии и начин на общуване се срещат с класическите търговски практики, за да направят живота ни по-лесен и приятен.
Възможността да избираме от огромно портфолио от стоки в десетки категории, да сравняваме цени и отзиви и, разбира се, да получим покупките направо у дома, представляват огромно предимство. В България големият бум на този тип пазаруване тепърва предстои, тъй като въпреки изключително високата пенетрация на интернет (над 90%), едва 32,5% са хората, направили покупка през интернет (за сравнение в Румъния пазаруващите онлайн са 65,9%, а в Унгария – 76,5%)1. Данните са на един от лидерите в сектора – eMAG, който взе участие в провелото се наскоро пето издание на eCommCongress; събитие, нареждащо се сред най-представителните в сферата на онлайн търговията.
На eCommCongress специалистите се обединиха около мнението, че истинският двигател за растежа на електронната търговия е доверието на клиентите. У нас все още е налице скептицизъм по отношение на интернет разплащанията, а и бариерата за физически контакт със стоките се преодолява по-трудно.
Затова eMAG споделя три важни съвета за онлайн пазаруване, включително на продукти, които доскоро не бихме си представили, че можем да поръчаме само с няколко клика и без да се налага да посещаваме физически магазин. От нова палатка или матрак, през мебели и други стоки за дома, градината и децата, и дори препарати за почистване или храна за кучето – ето как онлайн пазаруването става по-лесно и удобно.
1. Море от оферти – електронните магазини предлагат огромно портфолио от продукти, в които е лесно да се загубим и в крайна сметка да пропуснем някое страхотно предложение. Експертите съветват да се доверяваме на сайтове с удобни и гъвкави платформи, където предложенията лесно могат да се филтрират спрямо личните ни предпочитания, има подробна информация за разцветки и материали, както и отзиви на други купувачи.
2. Два пъти мери – на снимка новото ни барбекю изглежда чудесно, но изведнъж се оказва, че не се събира на мястото, където си го представяме. Когато пазаруваме онлайн е важно да прочетем внимателно спецификациите. А ако все пак се окаже, че градинска мебел не влиза през входната врата – няма проблем, тъй като продуктите могат да се върнат до 30 дни.
3. Сделка или не – онлайн не само може да открием желаните стоки, без да обикаляме дни наред, но и да ги вземем на атрактивни цени. За добри сделки е важно да пазаруваме от е-магазини с добра репутация и опит в промоционални кампании. След като се запознаем с условията на намалението, е добре да проследим и от кого се предлага съответната стока. За онлайн платформите за търговия като eMAG тя може да е от техния Маркетплейс (където са регистрирани различни търговци, които продават, използвайки логистиката, трафика и маркетинга на сайта) и да има разлика в условията за плащане и доставка.
Веднага може да изпробвате тези съвети в актуалната кампания на eMAG – Революция на цените. Тя започва на 18 юни и продължава цели 4 дена, през които са ни подготвили над 30 000 оферти в най разнообразни категории. Шанс да се уверите в предимствата на електронната търговия, сред които е и това, че тя ни спестява най-ценното – време, което да прекараме, наслаждавайки се на топлите дни.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)