Европейският шеф на Google се извини, след като реклами от големи компании и правителствени агенции се появиха до екстремистко съдържание в YouTube, предава Би Би Си.
След като Mark and Spencer изтеглиха онлайн рекламите си заради проблема, както направиха Audi, Кралската банка на Шотландия и L'Oreal, Матю Бритин обеща фирмената политика да бъде преразгледана.
Рекламите не само излизат до неподходящо съдържание, но и генерират приходи за човека, който е качил въпросното видео. Така компаниите могат неволно да подпомагат екстремисти.
Проблемите пред Google са два: да идентифицират и отстранят нелегалното съдържание и да отсеят легалното, което не е подходящо за реклами. Това ще се случи с използването на умни технологии и сигнали от потребители.


























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Без вода в части от София утре
''Реликва от Студената война''. САЩ да излезе от НАТО, предлага републикански конгресмен
''Зелено движение'' предлага намаляване на възрастта за гласуване от 18 на 16 години
Демократите спечелиха кметското място в Маями за първи път от 28 години