Мобилното приложение на контактния център на Столична община е готово.
„Call Sofiа – Контактен център на Столична община“ може да се изтегли безплатно през Google play и App Store и е достъпно чрез профилите в Google, Facebook или чрез еднократна регистрация.
С приложението можете да изпращате сигнали, включително и такива за нарушение на противоепидемичните мерки на територията на община. За тях е създадена специална секция ”COVID-19”, съобщи столичният кмет Йорданка Фандъкова във фейсбук.
През приложението могат да се подават и заявления за доброволческа дейност в борбата с вируса, която е активна през Desktop версията.
Контактният център на Столична община бе създаден през 2014 г, през него се подават сигнали от неспешен характер, писма, жалби, заявления за достъп до обществена информация и др. От тогава са подадени над 197 хил. сигнала.
Контактният център работи денонощно, като сигнали могат да се подават и на телефон 0700 17 310. Всеки сигнал се регистрира официално с номер и обработването и отговора му могат да се следят от подателя.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
AlexT
Номинираха Борислав Сарафов за главен прокурор, той е единствен кандидат за поста
AlexT
Номинираха Борислав Сарафов за главен прокурор, той е единствен кандидат за поста
Moirae
Номинираха Борислав Сарафов за главен прокурор, той е единствен кандидат за поста
случайно прочетох
Номинираха Борислав Сарафов за главен прокурор, той е единствен кандидат за поста