Опашки задръстиха метростанцията при Бизнеспарка (снимки)

OFFNews Последна промяна на 12 май 2015 в 08:58 15799 14

Опашки задръстиха метростанцията при Бизнеспарка (снимки)

Снимка @kaly_freak, Twitter

Огромни опашки се извиха на метростанцията при Бизнес парк София. В социалните мрежи бяха разпространени снимки от атмосферата в пиков час. 

Метрото официално тръгна до Бизнес парка в "Младост" 4 на 8 май.

Снимки: @kaly_freak, Twitter

Виж още за:
Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

13.05 2015 в 12:07

За тези безумия - тесни и къси станции трябва да благодарим на героя на социалистическия труд - Стоян Братоев. Една от причините е, че германските и испанските влакове са по-дълги и приспособяването им за нашето метро е по-трудно и най-вече по-скъпи. Така няма проблем да се взимат руски. Един от основните аргумент е, че имат "анти-графити" покритие. Западните искат повече пари за подобно покритие, но пък са значително по-икономични.

12.05 2015 в 14:19

Така е Петко! Утайки само хахаха. Всички пешеходци под земята. Децата с колелата на сапун! Майките и инвалидите също! Държавата на старите БМВ-та и келешите, само атомизация ще е оправи хахаха.
Дори в Истамбул са по европейци от нас ако се гледа транспорта, а София е столицата на анадола и манафите!

12.05 2015 в 14:05

В Лондон са тесни станциите, ама да строени преди 100г...

12.05 2015 в 10:48

Офнюс, вие станахте по - зле от Пик и Блитз, хора.

Как не ви е срам да търсите толкова жалки сензациики?! Какво се опитвате да кажете с тази "новина", "статия" или каквото и да е това? Същото беше и с тази, показваща блокиран светофар заради наличен подлез на предишната станция.

Вие и Вашите журналисти станахте утайки!!

12.05 2015 в 10:32

проблема е друг. няма изградено обръщало за мотрисите след станцията и се ползва един перон за качване и слизане. това вече е заслуга на медалиста

12.05 2015 в 10:26

Проблемът не е липсата на карти, а в пропускливостта. Има цифром и словом ТРИ машини за чекиране, които са с чувствителността на носорог. Трябва поне три-четири пъти да цъкаш с картата, че да те пусне. Това е проблема. Ако има повче места за чекиране опашки няма да има.

12.05 2015 в 09:49

В добрия стар Лондон пероните и коридорите са доста по-тесни. Така е и в Париж, и Рим! Просто в час пик влаковете са на 2 минути! Пероните не извозват пътници. Влаковете го правят. И пак отбелязвам - въпрос на култура е - в чужбина радко има опашки - хората използват карти за многократно пътуване - не си ги купуват на място

12.05 2015 в 09:43

Планира се за средно статистическо натоварване. Как пък не го рабрахте. И на мен в Понеделник сутрин ми трябват 1 час и 40 минути да стигна до центъра на Франкфурт. А имам 60 км само магистрала.

12.05 2015 в 09:40

Нещата там ще се успокоят след седмица две, хората ще видят кога е най-натоварено и ще започнат да ходя малко по-рано. На мен ми се струва обаче, че гара-разпределителна Младост 1, ще и отеснеят пероните в най-скоро време.

12.05 2015 в 09:34

Продължава неадекватното планиране, както при младост1 и сердика2. На пикови места-супер тесни коридори и ескалатори.