Невалидни талони за отстъпки в електронните карти на клиенти във вериги са развалили коледния пазар на редица потребители. За това сигнализира основателят на онлайн платформата "Ние, потребителите" Габриела Руменова пред БНТ.
"Когато поради технически или други причини потребителите не могат да ползват за определен период предоставените от веригите за хранителни стоки талони за отстъпки, валидността им трябва да бъде удължена за времето, в което те са били недостъпни", обясни тя.
Руменова допълни, че най-честите проблеми по време на коледните празници са свързани с продажбата на хранителни стоки. Един от тях е, че клиентите на верига са били лишени от възможността за определено време да ползват талоните за отстъпки, които имат в своите електронни карти.
"Талоните имат срок на валидност. Обикновено той е една седмица, някои са с по-дълъг. Но, ако потребителят е отишъл точно в този обект, защото може да ползва талоните, а една от уредбата в залата или на касата научи, че не може, това е нелоялна търговска практика", коментира още основателят на "Ние, потребителите".
По думите ѝ, ако търговецът не може да осигури използването на тези талони, то тогава трябва да информира потребителите и да им даде възможност за удължаване на валидността им с времето, за което не е било възможно те да се ползват.- Това би било разумно и би било справедливо.


























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
24468
1
31.12 2023 в 10:37
Кремъл щастлив, че Тръмп не го смята вече за пряка заплаха
София е в топ 5 за евтин туризъм на канадски портал
Манол Глишев: Днешните протестиращи са хора, които не се задоволяват с малко (видео)
Ню Йорк Таймс: Зеленски отслаби надзорниците в държавните компании и създаде условия за корупция
Прогноза за 2026 г.: Путин напада Европа, а Китай - Тайван