Лидл получи признанието ''Работодател на публиката''

Веригата спечели общо 4 отличия от конкурса Career Show Awards

OFFNews Последна промяна на 16 ноември 2020 в 16:27 1237 0

Лидл България получи 4 отличия от работодателския конкурс Career Show Awards. Компанията спечели злато в една от най-оспорваните категории, която се реши с публичен вот – „Работодател на публиката“, сребро в категорията „Стратегия за онбординг“ и две бронзови отличия в категориите „Най-добър работодател – FMCG“ и „Стратегия за привличане на таланти“.

Компанията беше наградена сред общо 326 кандидатури, които бяха оценени от авторитетно жури - експерти с дългогодишен опит и професионалисти от различни браншове.

„Изключително сме щастливи, че публиката отличи най-високо работодателските ни практики, тъй като системно се фокусираме върху грижата за хората и тяхната удовлетвореност. Нашите програми в областта на човешките ресурси са насочени към създаването на отлична среда за работа и развитието на нашите служители. Подкрепяме активно и младите хора, които с Lidl имат реална възможност да развият потенциала си“, коментира Катерина Шопова, директор „Човешки ресурси“ в Лидл България.

Признанията от конкурса Career Show Awards идват в годината, в която Лидл България навършва 10 години на българския пазар. Започнала с около 300 служители, когато открива първите си 14 магазина през 2010 г., днес над 3 000 души са част от екипа на веригата. През всички тези години компанията инвестира в грижата за своите служители - отпуск за рожден ден, финансова подкрепа при новородено, цялостна програма за здравен мениджмънт и др. 

Ежегодно Лидл България инвестира и в развитието и обучението на своите екипи. Сред отличителните практики е нейната онбординг политика. С цел ефективното и плавно въвеждане в спецификата на работата, всеки новопостъпил преминава през индивидуален план на обучение, който продължава от 1 до 6 месеца. За служителите в магазините е разработена и специална онлайн система за въвеждане и обучение, наречена LEON (LEarning ONline).

Чрез поредица от младежки програми, вече 10 години компанията не спира да подкрепя и развитието на младите кадри, предоставяйки им възможност да трупат ценен практически опит и да направят първите си професионални стъпки. Още през 2012 г. Лидл България посреща първите си стажанти като част от своята лятна стажантска програма, която продължава и до днес. През 2015 г. веригата е и сред първите компании, заявили подкрепата си за дуалната форма на обучение в страната. Тази година Лидл България разработи и специална стажантска програма - отново със силен фокус върху практическата насоченост и полза за младите таланти.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !