Къде се прилага широкоформатен печат — говори РеБранд

OFFNews 20 декември 2021 в 11:27 3314 0

Снимка Pixabay

За собствениците на бизнес външната реклама е идеалният начин да достигнат до голяма аудитория от хора. Само докато вървите по улицата, вие срещате множество рекламни средства на продукти или услуги. Те са навсякъде около вас — по спирките, по автомобилите, по витрините на магазини, на фасадата на някоя сграда.

Как се изработват средствата за външна реклама

Голяма част от външните източници на реклама са с големи размери и са изложени на всякакви климатични условия. Затова при тях се използва по-особен вид печат, който се нарича широкоформатен. При него текстът или изображението се отпечатват върху платно, което е с над 45 сантиметра ширина. Отпечатването обикновено се извършва върху винил или фолио, които, заедно с мастилата, трябва да бъдат устойчиви на дъжд, сняг и слънце.

Къде се прилага широкоформатният печат

Широкоформатният печат има немалко приложения, чиято цел е рекламирането на някой бранд. Професионалистите от РеБранд с удоволствие разказват как всеки може да популяризира бизнеса си, като използва външната реклама във всяка нейна разновидност. Най-често се прилагат следните похвати за достигане до множество потребители:

билбордове и мегабордове — те са големи и винаги са разположени на ключови места, където има постоянен поток от хора;
брандиране на автомобили — постоянното им движение в населени и извън населени места води до разпространение на името и данните на съответния бранд;

брандиране на маски, шлемове, дрехи, чаши — подходящи са за обществени събития, състезания, където има голям поток от хора, или пък за корпоративни подаръци;

табели и стикери — срещаме ги постоянно по спирките и фасадните стени на сградите;

брандиране на щандове и витрини в големите търговски обекти — целта е едновременно да рекламират и да продават съответните продукти, които са подредени върху тях;

отпечатване на рекламни стикери за пода, които са идеалното решение за брандиране в интериора на големите търговски вериги.

Трябва ли да разчитате само на широкоформатния печат и брандирането

Добрият широкоформатен печат и брандирането не са достатъчни за това, споделят от ReBrand. Подходящият дизайн и правилното послание към аудиторията са от съществено значение за качеството на вашата реклама. Когато те успеят да “грабнат” потребителите още в първите секунди, със сигурност вече обмислят да закупят продукта или да използват предлаганата услуга. Качествената и стойностна реклама умее да привлича вниманието на хората и да повлиява на техните решения.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
X

Топлофикация подари 200 милиона на Ковачки