Ексклузивно Бойко Борисов е опериран след травма при мач (допълнена)

BiT ще става интерактивна телевизия, купи я създадена през ноември фирма

OFFNews Последна промяна на 09 февруари 2018 в 16:09 20360 7

Компанията купувач на телевизия BiT се казва "Интерактив ТВ Системс България" АД. Тя е придобила 100% от собствеността на медията.

Това бе обявено в съобщение до медиите днес следобед - ден след като стана ясно, че телевизията е продадена.

BiT има нов изпълнителен директор - Мирослав Янев. Намеренията на новото ръководство са телевизията да има нов формат - "първата телевизия от ново поколение в България, насочена към младата и активна аудитория". Тя вече няма да е насочена към емигрантите. Затова от Bulgarian International Television ще се превърне в Българска Интерактивна Телевизия.

От днес медията влиза в период на преформатиране. Тя ще трансформира някои от старите предавания и ще пусне нови, се казва още в съобщението.

Фирмата"Интерактив ТВ Системс България" АД е регистрирана на името на Мирослав Янев и Албена Атанасова. Дружеството е учредено през ноември 2017 г. и е с капитал 50 000 лева.

Пълното съобщение на новите собственици:

София, 09.02.2018 – Има подписана сделка за продажбата на 100% от капитала на „Би Ай Телевизия“ ООД, компанията, която притежава телевизия BIT, на дружеството „Интерактив ТВ Системс България“ АД.

Проектът BIT стартира преди две години с идеята да бъде мост между българите в България и тези, живеещи в чужбина - телевизия, която да предоставя 24-часова програма с локални новини и уникални истории от България за Америка и обратното, от Америка за България. С екипа си от мотивирани професионалисти BIT спечели голямо зрителско доверие. За съжаление, финансовите резултати на телевизията не успяваха да поддържат производството на съдържание на два континента едновременно, което е много скъпоструващо начинание. Бизнес целите не бяха постигнати, което наложи смяната на собствеността и бизнес модела.

Зад „Интерактив ТВ Системс България“ стои екип от професионалисти с опит в създаването на съдържание. “Вярваме, че с добавянето на традиционен телевизионен канал ще можем да създадем хибриден продукт от нов тип – силата на телевизията, съчетана с гъвкавостта и близостта до аудиторията на дигиталните форми,” заяви Миро Янев, изпълнителен директор на Интерактрив ТВ Системс България. “Рестартираме проекта BIТ, за да създадем първата телевизия от ново поколение в България, насочена към младата и активна аудитория. Ще разчитаме на двете най-ценни богатства на BIT - страхотния екип и зрителското доверие, както и на нашия опит, за да създадем съдържание едновременно за всички платформи (телевизия, дигиталнo видео, втори екран, добавена реалност). Ще трансформираме най-добрите предавания на BIT, за да ги направим конкурентни в дигитална среда и ще ги надградим с нови и уникални елементи. Ще добавим нови предавания и любими лица. Вярваме, че продуктът ни ще бъде атрактивен за рекламодателите и ще позволи на новия проект да се самоиздържа и развива.”

Считано от днес телевизията влиза в период на трнасформация и преструктуриране, за да се подготви старта на новата програмна схема. Очаквайте новата Българска Интерактивна Телевизия!

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

3616

8

zuljin

11.02 2018 в 09:38

Абе офци, какво против правилата имаше в:

"Десе си купи нова медия, с откраднатотот от КТБ"

А? Или така наредиха МИЛИЦИОНЕРИТЕ???

3490

7

Angel Ivanov

10.02 2018 в 09:18

Новия собственик поставено лице.

6000

4

Petio Petkov

09.02 2018 в 17:33

Законът на Пеевски за свободни и прозрачни медии влиза в действие.

3447

3

MeduimShark

09.02 2018 в 17:32

В Чикаго имаше само една истинска народна медия за българите. Радиопрограма АЛЕКО от 1995 до 2000. После тя стана ТВпрограма АЛЕКО от 2000 до 2005. Те и двете бяха безплатни за българите, защото се излъчваха по ефир и всеки можеше да ги хване със стайна антена. Това бяха времената когато интернета беше слаб и единствената възможност да се чуе и види нещо от България бяха тези програми. Правеше ги един единствен човек, Стефан Димитров, със свои средства, за собствено удоволствие и в името на българщината. Когато програмите започваха, в Чикаго, голяма част от щата Илинойс, а и от близките зони на шатите Индиана и Уисконсин, всички българи оставяха всичко друго и заставаха пред радиото или телевизора. Със салатката и ракийката разбира се. 50000 хиляди души без изключение! Попиваха жадно с очи и уши всичко! По това време Сашо Диков още беше скиор и не вдяваше от нищо. Нери Терзиева винаги е била куха лейка, а и БНР и БНТ изобшо не разбираха от компютри, дори персонални.