БДЖ се води към умишлен фалит, заявиха от "Първи частен синдикат" по повод скандалната процедура за ремонт на локомотиви, за която OFFNews пръв алармира, а министърът на транспорта Ивайло Московски възложи спешна проверка на процедурата по ЗОП.
Процедурата на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД е с щедър бюджет от 4 082 400,00 лева без ДДС, а основната част от дейностите ще се извършат от служители на БДЖ, в халета на БДЖ и с резервни части на БДЖ. Фактурите обаче ще бъдат пратени и платени на предварително известна частна компания.
От Първи частен синдикат настояват всички дейности по техническо обслужване и ремонт на локомотивите да не "бъдат изнасяни" извън поделенията на БДЖ, защото така се оскъпява услугата и се облагодетелстват частни фирми, приближени до управляващите, източване на трите дружества: "Холдинг БДЖ" ЕАД; "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД;"БДЖ - Товарни превози" ЕООД.
Според профсъюза така държавните фирми се водят към ликвидация, фалит и разпродажба.
"Реално извършваните технически обслужвания и ремонти ще бъдат плащани по два пъти, веднъж от "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД и още веднъж за частната фирма "спечелила" обществената поръчка, ето това се нарича източване на дружеството до окончателната му ликвидация", заявяват още от синдиката.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Коледна проповед: Папа Франциск забрани на служителите на Ватикана да клюкарстват
Терористът на коледния базар в Германия бил противник на исляма
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста