Отново в движение се разпадна локомотив на БДЖ-Пътнически превози. Случаят е от вчера показва вътрешният бюлетин за авариите в жп транспорта.
В доклада инцидентът е описан като "изпаднал редуктор на двигателя" - проблем, който показва некачествена техническа поддръжка. От БДЖ обаче заявиха за OFFNews, че това не е точно и че в действителност става дума за "блокирал редуктор". За пътниците и персонала на компанията нямало никакъв риск, твърдят от жп компанията.
Бързият влак 2611 от София за Варна е счупил локомотива и е оставил 200-тонната композиция с 5 вагона между гарите Пордим и Левски. Там вагоните престояли повече от два часа преди да дойде нов локомотив, който да изтегли авариралия жп състав до гара Пордим.
Освен злополучния влак закъснения са натрупали други четири пътнически композиции - 20143 /БДЖ-ПП/ +9 мин., 2642 /БДЖ-ПП/ +10 мин., 2613 /БДЖ-ПП/ +7 мин., 20242/БДЖ-ПП/ +26 мин.
Вчерашният случай напомня заради друга жп авария от 7 септември. Тогава по време на движение при скорост от 130 километра в час по склон от локомотива 46-219 на бързия влак от София за Бургас изпаднаха капакът на редуктора и огромно зъбно колело от редуктора на трети двигател.
Тогава само благосклонността на Фортуна към пътуващите и влаковия персонал е помогнала композицията да не изпадне от релсите от удара с огромните парчета метал. А при скорост на движение от над 100 километра в час това би довело до истински кошмар.
В крайна сметка влакът София-Варна е закъснял до крайната дестинация с внушителните три часа и половина, обясниха от БДЖ.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
''Най-доброто предстои!''. Пеевски сменя устава на ДПС в НДК (видео, снимки)
Депутатите ще разгледат Бюджет 2025 на 7 януари
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург