Fibank (Първа инвестиционна банка) улесни значително дигиталното си банкиране. Новите клиенти вече няма нужда да ходят до офис на банката, за да получат парола, а могат а направят това онлайн.
Повече от четвърт век, банката е лидер в електронните разплащания и иновативните технологии, а сега в контекста на извънредната ситуация заради разпространението на коронавируса, оптимизираме своите продукти и услуги, пише в съобщение на ПИБ, разпратено до медиите.
В него се предоставят и няколко съвета към клиентите за банкиране от разстояние:
1. Използвайте активно електронното банкиране Моята Fibank и мобилното приложение My Fibank. Чрез тях можете да нареждате преводи при по-ниски такси от стандартните в офис, да платите комуналните си сметки и управлявате банковите си карти. С оглед препоръките на Световната здравна организация и държавните здравни власти, по този начин ще избегнете не само излизането от вкъщи, но и контакта с групи от хора в градския транспорт и поне 10 лица – клиенти и служители в офиса.
2. Ако сте клиент на банката, но нямате дигитално банкиране и мобилно приложение, само в няколко лесни стъпки чрез Мобилното приложение Evrotrust ще направите своята регистрация за Моята Fibank и ще имате пълен достъп до личните си финанси.
3. При кандидатстване за потребителски кредит от Първа инвестиционна банка, препоръчваме да се доверите на нашия сайт www.credit.fibank.bg или специалната форма в дигиталното банкиране Моята Fibank. Независимо от канала за комуникация, имате възможност да подпишете дистанционно пакета от документи и да управлявате средствата онлайн, а ако сте нов клиент на Fibank – да ползвате и всички предимства на дигиталното ни банкиране.
4. Управлявайте лимитите по Вашите банкови карти чрез електронното банкиране Моята Fibank, в зависимост от нуждите Ви от пари в брой.
5. Възползвайте се максимално от безконтактните плащания, предлагани от Fibank – с карта, мобилен телефон или часовник Garmin. Така ще намалите и риска от зараза, пренасяна от физическите банкноти.
6. За най-младите ни клиенти практично решение са детските и тийнейджърски карти и аксесоари на банката, позволяващи сигурни безконтактни плащания.
Първа инвестиционна банка ще продължи тенденцията да предлага иновативни продукти и услуги и да адаптира съществуващите такива спрямо обстановката и потребностите на обществото и бизнеса. За нас винаги е било от първостепенно значение и безупречното обслужване на нашите клиенти, затова Ви молим търпеливо да изчакате реда си както пред нашите офиси, така и на телефонните линии на банката, се казва още в съобщението на банката.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
11882
1
19.03 2020 в 15:28
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
САЩ повдигнаха обвинение на индийски милиардер за подкупи на стойност 265 млн. долара