Fibank (Първа инвестиционна банка) улесни значително дигиталното си банкиране. Новите клиенти вече няма нужда да ходят до офис на банката, за да получат парола, а могат а направят това онлайн.
Повече от четвърт век, банката е лидер в електронните разплащания и иновативните технологии, а сега в контекста на извънредната ситуация заради разпространението на коронавируса, оптимизираме своите продукти и услуги, пише в съобщение на ПИБ, разпратено до медиите.
В него се предоставят и няколко съвета към клиентите за банкиране от разстояние:
1. Използвайте активно електронното банкиране Моята Fibank и мобилното приложение My Fibank. Чрез тях можете да нареждате преводи при по-ниски такси от стандартните в офис, да платите комуналните си сметки и управлявате банковите си карти. С оглед препоръките на Световната здравна организация и държавните здравни власти, по този начин ще избегнете не само излизането от вкъщи, но и контакта с групи от хора в градския транспорт и поне 10 лица – клиенти и служители в офиса.
2. Ако сте клиент на банката, но нямате дигитално банкиране и мобилно приложение, само в няколко лесни стъпки чрез Мобилното приложение Evrotrust ще направите своята регистрация за Моята Fibank и ще имате пълен достъп до личните си финанси.
3. При кандидатстване за потребителски кредит от Първа инвестиционна банка, препоръчваме да се доверите на нашия сайт www.credit.fibank.bg или специалната форма в дигиталното банкиране Моята Fibank. Независимо от канала за комуникация, имате възможност да подпишете дистанционно пакета от документи и да управлявате средствата онлайн, а ако сте нов клиент на Fibank – да ползвате и всички предимства на дигиталното ни банкиране.
4. Управлявайте лимитите по Вашите банкови карти чрез електронното банкиране Моята Fibank, в зависимост от нуждите Ви от пари в брой.
5. Възползвайте се максимално от безконтактните плащания, предлагани от Fibank – с карта, мобилен телефон или часовник Garmin. Така ще намалите и риска от зараза, пренасяна от физическите банкноти.
6. За най-младите ни клиенти практично решение са детските и тийнейджърски карти и аксесоари на банката, позволяващи сигурни безконтактни плащания.
Първа инвестиционна банка ще продължи тенденцията да предлага иновативни продукти и услуги и да адаптира съществуващите такива спрямо обстановката и потребностите на обществото и бизнеса. За нас винаги е било от първостепенно значение и безупречното обслужване на нашите клиенти, затова Ви молим търпеливо да изчакате реда си както пред нашите офиси, така и на телефонните линии на банката, се казва още в съобщението на банката.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
11882
1
19.03 2020 в 15:28
Последни коментари
Тръмп избра продуцента на неговото реалити ''Стажантът'' за специален пратеник в Англия
Орбан: Унгарската компания MOL иска да купи рафинерията на ''Лукойл'' в Бургас
Вълна от опити за палежи залива Русия
Орбан: Унгарската компания MOL иска да купи рафинерията на ''Лукойл'' в Бургас
Банско откри ски сезона с Марк Жирардели и Михаел Валхофер (СНИМКИ)