БВП нараснал до 92 млрд. лева, Борисов се похвали с данните на НСИ

Последна промяна на 07 март 2017 в 12:33 4326 4

Брутният вътрешен продукт (БВП) за 2016 г. нараства в реално изражение с 3.4% спрямо 2015 година.

Това сочат сочат предварителните изчисления на Националния статистически институт въз основа на сумата на тримесечните данни. 

За 2016 г. БВП достига номинален стойностен обем от 92.635 млрд. лв. Преизчислен в евро, БВП е съответно 47 363 млн. евро, като на човек от населението се падат 6 630 евро. 

Брутната добавена стойност възлиза на 79 937 млн. лева. Индустриалният сектор създава 28.0% от добавената стойност на икономиката, което е с 0.1 процентни пункта повече в сравнение с 2015 година. Секторът на услугите създава 67.6, а аграрният сектор - 4.4% от добавената стойност. 

Радвам се, че през последния ни мандат успяхме да допринесем за това България да има втория най-голям икономически растеж в Европа. Ако бъдем избрани да управляваме – ще работим да сме първи и да достигнем 120 млрд. лв. след 4 години, написа Бойко Борисов на страницата си във фейсбук, като сподели данните на НСИ. 

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

31251

4

Denis Rizanov

07.03 2017 в 15:07

лидъл е дискаунтър и продава лъскаво опаковани боклуци "куче марка" на сносни за българина цени. Даже и последните им реклами са в този тон "Не сте чували за тези марки?! Защото са наши собствени". Е дулано е собствена. Ако искаш да научиш повече търсиш Schwarz Gruppe GmbH, собствениците на Лидл и Кауфланд и четеш за местни производители, в кой бранд участват и така. А най-добре си яж пилешко-рибената "шунка" и си трай. Мозък. Десейбарски.
)))))

31251

3

Denis Rizanov

07.03 2017 в 14:51

А някой ще коментира ли качеството на българските храни и липсата на вкус и стойностен контрол?... Сравнете вкусовете на шунката -в Лидл има рязана на парчета шунка dulano - тя е качествена.

Груюо, чети и пълней с качество:
ВАС потвърди санкция в размер на 370859лв, наложена на „Лидл България ЕООД енд Ко“ КД от Комисията за защита на конкуренцията за заблуждаваща реклама, съобщиха от КЗК. Проучването установи, че рекламната кампания „Най-доброто от България, най-доброто от Европа“ има заблуждаващ характер. В своето решение съдът изцяло споделя констатациите, че връзката между категорията рекламирани продукти и търговските им марки, ведно със словосъчетанието „най-доброто” създава убеждението за най-добро качество от тази категория, предлагано под съответните марки, за които е установено,
ЧЕТИ ВНИМАТЕЛНО И БАВНО!!!
че по качествените си показатели СЕ ДОБЛИЖАВАТ ДО ГРАНИЦАТА НА ДОПУСТИМИТЕ стойности за годност.

И ти ми говориш за качество... в лидл?! "умен".