Ла Лига разширява аудиторията си с привличане на милениъли

OFFNews Последна промяна на 01 март 2018 в 12:03 3131 0

Снимка Facebook

Испанската Ла Лига навлезе в електронните спортове. Целта е да се привлече вниманието на поколението, родено между 80-те и началото на 21-ви век - милениълите.

Водещото послание е: "Това е футбол. Това е Ла Лига". От лигата обясниха, че стремежът е да разширят аудиторията си и да увеличат влиянието на марката си.

В следващите месеци ще бъдат представени "многобройни амбициозни проекти, които ще обединят страстта към футбола и емоцията на електронните спортове". От Ла Лига посочват, че стремежът към победа, отборната работа и забавлението са ценности, които са общи и за двете сфери.

Според представените данни в Испания играещите в електронните спортове са на възраст между 25 и 34 години, ползват активно социалните мрежи и прекарват в интернет около пет часа дневно.

В профила им влиза и интересът към технологиите, както и доброто образование. Електронните спортове са в основата на разрастващ се бизнес за милиарди, отбелязва вестник "Дневник". От години се провеждат състезания с огромни наградни фондове.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови