3 млн. лева за реклама на сирене в чужбина

Виктория Викторова 20 август 2012 в 17:41 1828 0

Снимка: sxc.hu
Снимка: sxc.hu

Над 3 млн. лева са дадени за реклама на българско сирене и кашкавал в чужбина, съобщиха днес от Държавен фонд „Земеделие“.

Парите са платени по програма „Европейско сирене, моля", като точната сума е 3 079 449 лв.
Програмата дава възможност на производителите и преработвателите да рекламират българско сирене и кашкавал на международните пазари чрез участие в най-престижните изложения за храни.

Чрез програмата българските продукти са получили реклама във вестници и списания, както и клипове в киносалони и телевизии.

От фонда оправдават похарчените пари с това, че продуктите са представяни на авторитетни международни изложения, посещения в производствени бази, тематични вечери, бизнес семинари, дегустации във водещи супермаркети, кулинарни училища и университети.

С това обаче далеч не приключват рекламните предизвикателства, с които се е заел фонд „Земеделие“. В момента фондът има 6 сключени договора за финансово подпомагане на промоционални програми с общ бюджет от над 25 млн. лева. Сред рекламираните продукти са бяло саламурено сирене, кашкавал, кисело мляко, лютеница, конфитюр от рози, мармалад от шипки и компот от праскови. Кампаниите се целят в пазарите на 5 континента.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови