Над 3 млн. лева са дадени за реклама на българско сирене и кашкавал в чужбина, съобщиха днес от Държавен фонд „Земеделие“.
Парите са платени по програма „Европейско сирене, моля", като точната сума е 3 079 449 лв.
Програмата дава възможност на производителите и преработвателите да рекламират българско сирене и кашкавал на международните пазари чрез участие в най-престижните изложения за храни.
Чрез програмата българските продукти са получили реклама във вестници и списания, както и клипове в киносалони и телевизии.
От фонда оправдават похарчените пари с това, че продуктите са представяни на авторитетни международни изложения, посещения в производствени бази, тематични вечери, бизнес семинари, дегустации във водещи супермаркети, кулинарни училища и университети.
С това обаче далеч не приключват рекламните предизвикателства, с които се е заел фонд „Земеделие“. В момента фондът има 6 сключени договора за финансово подпомагане на промоционални програми с общ бюджет от над 25 млн. лева. Сред рекламираните продукти са бяло саламурено сирене, кашкавал, кисело мляко, лютеница, конфитюр от рози, мармалад от шипки и компот от праскови. Кампаниите се целят в пазарите на 5 континента.


























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Pornhub разкри руската братушка: Гледат основно трансджендър порно
Насилник крещял на жена си, докато я пребива: Аз казах ли ти, че ако ме излъжеш, ще те убия
''Зелено движение'' предлага намаляване на възрастта за гласуване от 18 на 16 години
''Зелено движение'' предлага намаляване на възрастта за гласуване от 18 на 16 години