Над 3 млн. лева са дадени за реклама на българско сирене и кашкавал в чужбина, съобщиха днес от Държавен фонд „Земеделие“.
Парите са платени по програма „Европейско сирене, моля", като точната сума е 3 079 449 лв.
Програмата дава възможност на производителите и преработвателите да рекламират българско сирене и кашкавал на международните пазари чрез участие в най-престижните изложения за храни.
Чрез програмата българските продукти са получили реклама във вестници и списания, както и клипове в киносалони и телевизии.
От фонда оправдават похарчените пари с това, че продуктите са представяни на авторитетни международни изложения, посещения в производствени бази, тематични вечери, бизнес семинари, дегустации във водещи супермаркети, кулинарни училища и университети.
С това обаче далеч не приключват рекламните предизвикателства, с които се е заел фонд „Земеделие“. В момента фондът има 6 сключени договора за финансово подпомагане на промоционални програми с общ бюджет от над 25 млн. лева. Сред рекламираните продукти са бяло саламурено сирене, кашкавал, кисело мляко, лютеница, конфитюр от рози, мармалад от шипки и компот от праскови. Кампаниите се целят в пазарите на 5 континента.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Ловец простреля 22-годишен младеж край Самоков
ГЕРБ и ''Демократична България'' продължават преговорите и утре
БАБХ: Резултатите от лабораторията в Монпелие са категорични - има чума във Велинград
Защо сега се иска имунитетът на Бориславова: Едва сега излязла експертиза в прокуратурата