Quantcast

5 евтини и лесни начина да влезем във форма за лятото

Мира Даскалова Последна промяна на 22 юни 2014 в 17:28 1721 0

Пет евтини и лесни начина да влезем във форма за лятото публикува  Business Insider.

Ето петте начина, които биха стрували малко или никакви пари.

1. Поставете си цел. Обуйте маратонките си и се запишете за маратон или някакво друго спортно събитие за благотворителност например. Така хем ще тренирате, хем извършите добро дело. Направете си плейлист със любимата ви музика. Това помага да се поддържа ритъма.

2. Влезте във форма сред природата. Ако живеете близо до плаж например, пясъкът добавя допълнителна съпротива при тренировка. От клекове и напади, до спокойни разходки и бягане, тренировка на пясъка ще увеличи горенето на калории и натоварването на мускулите. За хората, които не се намират близо до плаж, могат просто да отскочат до най-близкия парк.

3. Има приложение за това! Има много такива, които да ви помогнат да сте здрави. Повечето от тях са адаптивни, така че можете да изберете целите, продължителността и интензивността, които отговарят на вашите нужди и възможности. Може да инвестирате във фитнес тракер, който следи активността на тренировката, изгорени калории. Това в чудесна метод за подобряване на резултатите. Няколко страхотни фитнес приложения са MyFitnessPal (мобилен дневник за хранителен и тренировъчен режим), Yoga STRETCH (взимане на йога упражнения наготово). Тези приложения могат да бъдат много по-ефективни за вас от скъпите диетолози или йога класове.

4. Създайте си домашен фитнес. Кардио и упражнения за сила могат да се правят на по-малки пространства и с ограничен бюджет. Гири, топка за балансиране, въже за скачане и дори обикновения кухненски стол могат да бъдат ефикасна и евтина алтернатива на степера и бягащата пътечка.

5. Станете от стола! Размърдайте се! Начина ни на живот става все по-заседнал. Понякога най-простия и лесен метод да се върнем във форма е да се движим повече и да се заседяваме по-малко. Качвайте се по стълбите до офиса или дома си, вместо д ползвате асансьор. Ходете или карайте колело на къси разстояния, вместо да шофирате. Направете си бърза разходка след хранене, това ще засили ваши метаболизъм. Това са прости неща, които комбинирани могат да помогнат за изграждането на мускулите, поддържане на здраво сърце и подобряване на цялостното ни настроение.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !