През последните три седмици отново се активира разпращането на фалшиви електронни съобщения от името и/или с логото на Български пощи, съобщиха от закъсалото държавно дружество.
Те са под формата на анкети или игри, в които се обявява, че получателят ще получи „награда“ – мобилен телефон, като за целта трябва да се потвърди участие. От получателите на фишенг имейлите се искат лични данни (електронен адрес, данни от дебитна или кредитна карти и др.) и заплащане на такса.
В други случаи в съобщението се уведомява, че клиентът има пратка и трябва да заплати определена сума за нейното получаване, като е необходимо да предостави данни от банкова карта и др., уточняват от пощите.
От компанията подчертават, че не изпращат тези съобщения, не провеждат анкети или игри, не раздават награди, не изискват по имейл заплащане на такси за доставка и при никакви поводи не изискват лични данни от дебитна или кредитна карта за доставката,
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
''Най-доброто предстои!''. Пеевски сменя устава на ДПС в НДК (видео, снимки)
Депутатите ще разгледат Бюджет 2025 на 7 януари
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург