През последните три седмици отново се активира разпращането на фалшиви електронни съобщения от името и/или с логото на Български пощи, съобщиха от закъсалото държавно дружество.
Те са под формата на анкети или игри, в които се обявява, че получателят ще получи „награда“ – мобилен телефон, като за целта трябва да се потвърди участие. От получателите на фишенг имейлите се искат лични данни (електронен адрес, данни от дебитна или кредитна карти и др.) и заплащане на такса.
В други случаи в съобщението се уведомява, че клиентът има пратка и трябва да заплати определена сума за нейното получаване, като е необходимо да предостави данни от банкова карта и др., уточняват от пощите.
От компанията подчертават, че не изпращат тези съобщения, не провеждат анкети или игри, не раздават награди, не изискват по имейл заплащане на такси за доставка и при никакви поводи не изискват лични данни от дебитна или кредитна карта за доставката,


























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Бебе с рядко заболяване бе излекувано в АСК УМБАЛ Токуда
Когато па.., когато па...: Кметът на Ботевград забрани менте протеста на Пеевски
Ловна хижа на Чаушеску е обявена за продан. Началната цена е 1 млн. евро
Световната банка ще помага на България за по-ефективна жп инфраструктура