Надеждността на мрежата е и ще остане фокус за Теленор, заедно с подобряване на клиентското изживяване и предоставяне на достъп до мрежови услуги, заяви изпълнителният директор на Теленор България Джейсън Кинг в интервю за списание "Икономика".
Телекомите по цял свят се адаптират към по-нови начини да продават продукти и да предоставят услуги, като самообслужването става все по-важно – това е област, в която систематично инвестирахме през последните две години, каза още той.
Според него Теленор ще промени фокуса от отделния потребител към работа с цели домакинства.
"Определяме "домакинството" като физическо място или семейство. Това може би не е тясната дефиниция на семейство. В широк смисъл "семейство" могат да са хора, които работят заедно, общуват заедно или са например група от по-млади специалисти със сходни професионални умения и виждания или няколко души, живеещи заедно, които не е задължително да са роднини. Ще разработим това ниво на свързаност независимо дали фиксирано или безжично, доставяйки съдържание и други услуги, от които хората наистина се нуждаят", обясни той.
Интересен момент от изказванията на шефа на Теленор са данните от потреблението на българските потребители по време на коронакризата. Според собствено проучване на компанията хората поставят телекомуникационните услуги в първите топ 3 най-важни стоки и услуги – наред с храните, лекарствата и хигиенните продукти, и само малка част са склонни да обмислят намаляване на разходите за телекомуникации, ако ситуацията се влоши.
"Очакванията на всички бяха, че ще има скок в използването на данни, но това, което наистина ни изненада, беше, че всъщност хората правеха повече обаждания. Те искаха да чуят гласовете на близките си, тъй като не можеха да се срещнат, и така обемът на гласовите повиквания нарасна експоненциално на всички пазари - обратното на всички прогнози", коментира Джейсън Кинг.
Всички технологии, които ни свързват, независимо дали са мобилни телефони, интернет, имейл и други онлайн инструменти, са по-важни от всякога, за да ни позволят да си вършим работата. Те насърчиха проявяването на повече гъвкавост и сътрудничество, и ги пренесоха в домовете си до такава степен, че днес не можем без телекомуникационни услуги нито като отделни потребители, нито като бизнес и общество, категоричен е той.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Джендо Джедев
Условни присъди за двама души след изборния скандал ''Чичо Цено, кой номер''
dolivo
България получава първите осем изтребителя F-16 догодина
Владè
Можем ли да се излекуваме от зависимостите си? Ралица Стефанова в подкаста на OFFNews
Владè
Лаура Кьовеши осветли първата голяма акция срещу мафията, включително и в България