От днес клиентите на Топлофикация София, които имат регистрация в профила "Моят портал" на www.Toplo.bg, ще могат да извършат онлайн 17 от най-честите услуги, заради които посещават клиентските центрове. Сред тях са справка за дължими суми и заявяване на равни месечни вноски за парно.
"Дружеството продължава политиката си на обновяване и надграждане на електронното обслужване", съобщиха от Топлофикация София.
Клиентите ще могат да заявят желаната от тях услуга с няколко клика, а в пакетът са включени седемнайсет от най-честите поводи за посещение на клиентските центрове: промяна на равни месечни вноски, заявление за възстановяване на сума от изравнителна сметка, справка дължими суми, справка извършени плащания и др.
Индивидуалната платформа „Моят портал“ е свободна за достъп от всички клиенти на дружеството след регистрация с актуален имейл адрес. До момента тя предоставяше на абонатите възможност да получават съобщения за планови ремонти и аварии, известия за просрочена фактура, справка за издадените фактури през последните 36 месеца и др.
Новият пакет електронни услуги е разработен със сигурен процес по идентификация на клиента - чрез системата за е-автентикация на Министерството на електронното управление, допълват от дружеството.
Модулът дава възможност клиентът да заяви и проследи статуса на исканата услуга, да заплати онлайн дължимите такси, както и да получи междувременна обратна връзка по своето заявление.
Допълнителна информация и съдействие клиентите могат да получат на тел. 0700 11 111, имейл info@toplo.bg, както във фейсбук профила на дружеството.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Терористът на коледния базар в Германия бил противник на исляма
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста
Орбан: Преминаваме от военно време към ера на мир